וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזר בשיאו: דאבל דאבל לבראון, 82:89 להפועל תל אביב על נס ציונה

הגארד קלע 20, מתוכן 18 במחצית השנייה, ומסר 10 אסיסטים בדרך להבטחת המקום השביעי. גם טוקוטו כיכב עם 22 ו-9 ריבאונדים, טימור הורחק

כמה שהפועל תל אביב התגעגעה לג'ייקובן בראון. לאחר שנקלעו למשבר בזמן שהגארד נעדר בעקבות פציעה, הערב (ראשון) האדומים קיבלו אותו בחזרה ובראון סיפק יכולת שיא בדרך לניצחון 82:89 על עירוני נס ציונה, שהבטיח לקבוצה של דני פרנקו את המקום השביעי בסיום משחקי הבית התחתון.

במחצית הראשונה בראון חילק לא פחות משמונה אסיסטים, ובכל הנוגע לקליעה פינה את הדרך לג'יי פי טוקוטו ובר טימור שהיו מצוינים. הפורוורד רשם 13 נקודות כבר ברבע הראשון וירד להפסקה עם 19, כאשר הגארד הישראלי התחמם ברבע השני ועמד כבר על 16 נקודות בהפסקה, אלא שברבע השלישי טימור הורחק בעקבות שתי עבירות טכניות רצופות - ובראון הבין שזה הזמן לתפוס פיקוד מהקו האחורי. 18 נקודות היו לכוכב הפועל תל אביב במחצית השנייה, בדרך לניצחון שהגדיל את הפער מנס ציונה לשני משחקים.

קלעו להפועל תל אביב: ג'יי פי טוקוטו 22, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ג'ייקובן בראון 20, 10 אסיסטים ו-4 חטיפות (4/6 לשלוש), בר טימור 16, ג'יימס יאנג 16 ו-7 ריבאונדים, ג'וש אוונס 8, גיל בני 5, עידן זלמנסון 4, לוטן אמסלם 2.

קלעו לעירוני נס ציונה: דיאנטה גארט 21 ו-6 ריבאונדים, וויין סלדן 19, פרנק בארטלי 16, 6 אסיסטים ו-4 חטיפות, גולן גוט 11, טים סוארס 8 ו-6 ריבאונדים, ליאור קררה 3, טל דן ותומר לוינסון 2 כל אחד.

פרנק בארטלי, שחקן עירוני נס ציונה. מאור אלקסלסי
נס ציונה תעקוף את האדומים? בארטלי/מאור אלקסלסי

מהלך המשחק

רבע 1:

טוקוטו קלע 10 מ-13 הנקודות הראשונות של הפועל תל אביב, אבל בנס ציונה ארבעה עלו על לוח התוצאות וגוט קלע שבע מהירות שהובילו לשוויון 16:16 אחרי כמעט שבע דקות. שלשה של בארטלי העלתה את הכתומים ליתרון, אבל טוקוטו וטימור הגיבו בריצת 0:9 שסגרה את הרבע על 19:25 לאדומים.

רבע 2:

טימור המצוין קלע עוד ארבע שפתחו פער דו ספרתי, סלדן וגוט חתכו חצי ממנו אבל גארד האדומים הוסיף עוד שתיים - 24:31. בראון סיים חדירה בנקודות, אבל ספג טכנית וגוט דייק מהקו. סל של אמסלם וקליעות עונשין של יאנג וטוקוטו החזירו ל-12 הפרש, קררה השיב בשלשה ובארטלי הוסיף שלוש נקודות בדרך ל-33:41. טוקוטו חטף וסידר ליאנג שתיים קלות, גארט השלים מהלך של סל ועבירה מנגד, בני קלע פעמיים מהקו ואחריו עשה זאת גם טוקוטו. לוינסון צימק, אך טימור הלוהט חדר פעמיים בלי הפרעה. סלדן סחט עבירות שתורגמו לשלוש נקודות מהקו וסל של טוקוטו על הבאזר חתם את המחצית ב-41:53 להפועל תל אביב.

עוד בוואלה!

אבי אבן צעק על השחקנים, ואז מכבי תל אביב התעשתה: "זה מחזק את הביטחון"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב ג'יי פי טוקוטו חוגג עם ג'וש אוונס. קובי אליהו
להט במחצית הראשונה. טוקוטו/קובי אליהו

רבע 3:

טוקוטו וטימור נתקעו בהתקפה, כשכל הפועל תל אביב קלעה שתי נקודות בארבע וחצי הדקות הראשונות והכתומים צימקו ל-55:47 בהובלת גארט. שלשה של בראון ודאנק של אוונס העירו את המארחת, שברחה שוב ל-13 הפרש. בראון הוסיף עוד אחת מרחוק, סוארס עצר את הריצה בסל קל ובארטלי הוריד ל-64:51. יאנג הטביע, אבל טימור הורחק אחרי שתי טכניות רצופות וגארט קירב את נס ציונה למינוס שמונה. בארטלי חתם ריצת 0:8 כדי לקבוע 66:60 בתום הרבע.

רבע 4:

ארבע רצופות של אוונס ושלשה של בראון הגדילו בחזרה ל-60:73. טוקוטו ענה לסל של סלדן באסיסט לאוונס, טל דן קיזז את הפער ל-10. סלדן הותיר נקודה על הקו, בראון קלע בצד השני ואז השיב לשלשה של גארט באחת משלו - 69:80. סלדן וגארט המשיכו לצלוף מרחוק והאחרון כבר הקטין לארבע הפרש בלבד, אבל יאנג הגיב בשלשה קריטית ובראון דייק פעמיים מהקו. סלדן הוריד ל-86:80, טוקוטו פגע מחצי מרחק ובראון סגר עניין בקליעת עונשין. בסיום, 82:89 להפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully