וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן צעק על השחקנים, ואז מכבי תל אביב התעשתה: "זה מחזק את הביטחון"

נאום מחצית כעוס ופסק זמן בהול של המאמן העירו את הצהובים מול הרצליה. סורקין הצטיין: "מרגיש יותר בנוח". עכשיו הפנים לריאל

ריאל מדריד מפסידה 79:67 בבילבאו לפני מכבי תל אביב/ספורט1

עם הירידה למחצית במשחק נגד בני הרצליה, אבי אבן נראה כועס במיוחד. הוא צעק על השחקנים בחדר ההלבשה, ביקש מהם לשים דגש על ההגנה, ולא הרפה מהם גם אחרי שהמחצית השנייה יצאה לדרך, עם פסק זמן בהול פחות משתי דקות אחרי תחילת הרבע השלישי. זה הסתיים במצב רוח טוב, ובעוד ניצחון ליגה של הצהובים - 74:92 על בני הרצליה. בזכות הניצחון עלו הצהובים למקום השני בליגה, ושמרו על ראש נקי לפני פתיחת סדרת הפלייאוף של היורוליג נגד ריאל מדריד ביום רביעי.

אני מאוד מרוצה. אני שמח שהשחקנים עם הבנה מאוד ברורה לאן אנחנו הולכים בשתי המסגרות. זה היה משחק חשוב, ועשינו את העבודה. אנחנו צריכים עקביות, השחקנים שנכנסים צריכים להביא יותר אנרגיות, וככה צריכים להתגלגל. כעסתי קצת על רומן כי הוא קיבל פעמיים פאול וסל, אבל הוא התעשת. בסך הכל עשינו עבודה טובה, המשחק הקודם הסתיים לפני פחות מ-48 שעות ועדיין כל מי שעלה למגרש, שיחק בצורה נחושה".

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן. אודי ציטיאט
המסר חלחל. אבי אבן/אודי ציטיאט

על החמישייה השנייה שהכריעה את המשחק במחצית השנייה: "לא הייתי צריך את המשחק הזה בשביל הביטחון בחמישייה השנייה שלנו. כל מי שעולה למגרש נותן את הכי טוב שלו, כולם שחקנים טובים ואני שמח שהם משחקים בביטחון הזה ולוקחים זריקות בלי לחשוש. ג'ון עשה עבודה מדהימה בשני צדדי המגרש, עוז עשה עבודה הגנתית יוצאת מהכלל ולקח את הזריקות הנכונות. זה כן מחזק קצת את הביטחון שקיים ממילא".

על הסדרה מול ריאל מדריד: "אנחנו צריכים לבוא הכי טובים שאנחנו יכולים, ולהשתפר משבוע לשבוע. כבר לקחנו אליפות אירופה, אבל יש לנו שחקנים צנועים ורעבים. ריאל לא בתקופה הכי טובה, זה לא סוד, אבל הסדרה תהיה קשה וארוכה. המטרה שלנו מאוד ברורה - לעבור קדימה".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב הביסה 74:92 את בני הרצליה ועלתה למקום השני בליגת העל

לכתבה המלאה
רומן סורקין, מכבי תל אביב, מול סנדי כהן, בני הרצליה. אודי ציטיאט
מרגיש טוב יותר ככל שהזמן עובר. סורקין/אודי ציטיאט

רומן סורקין הוסיף: "ירדנו לחדר ההלבשה ואבי צעק עלינו קצת, הוא אמר שאנחנו לא מרוכזים בעיקר בהגנה. אני שמח שעברנו את זה, זה היה חשוב מאוד לפני הפלייאוף. צריך לסיים חזק את הליגה ולהיות מוכנים. אישית אני מרגיש יותר בנוח עם הזמן שעובר. יש לי הרבה עליות וירידות, אבל לאט לאט אני לומד את המשחק ברמה גבוהה יותר ומרגיש טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully