וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "אנחנו צריכים להימנע מהנפילות בהגנה ובאגרסיביות"

12.4.2022 / 6:45

הפועל ירושלים חזרה למקום הראשון בליגת העל, אחרי שניצחה את גליל עליון 78:94, למרות שספגה 47 נקודות במחצית הראשונה. ג'ון אגבונו: "היו לי עליות וירידות בעונה הארוכה הזו, ואני מנסה לשמור על ריכוז"

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 97:108/ספורט1

רק לפני שבוע ירדה הפועל ירושלים מהמקום הראשון בליגת העל, אחרי הפסד מפתיע במפגש קצוות למכבי ראשון לציון, אבל אתמול (שני) היא חזרה לפסגה - אולי במהירות מפתיעה. האדומים ניצחו בבית את הפועל גליל עליון 78:94 ועלו למאזן 7:16, בעוד שלהפועל חולון, מכבי תל אביב ובני הרצליה מאזן 8:15 מעט מתחתיהם.

הדרך לניצחון לא הייתה חלקה. ירושלים שוב התקשתה בהגנה במחצית הראשונה, וסיימה אותה ביתרון מינימלי של 47:53, אבל מאז ההפסקה עצרה את יריבתה על 31 נקודות בלבד. ג'יילן אדאמס רשם עוד יום במשרד עם 23 נקודות ב-25 דקות, רטין אובסוהאן הוסיף 16 לצד שישה ריבאונדים וחמישה אסיסטים, ולג'ון אגבונו היו 12 נקודות ושמונה כדורים חוזרים.

"לא שמרנו מספיק טוב במחצית הראשונה, אבל חזרנו עם הגישה הנכונה", אמר אגבונו. "כשאנחנו מתואמים בהגנה, זה עוזר לנו גם בהתקפה. היו לי עליות וירידות בעונה הארוכה הזו, ואני מנסה לשמור על ריכוז".

שחקן הפועל ירושלים ג'ון אגבונו. דני מרון
נכנס לעניינים לאט לאט. אגבונו/דני מרון

גם המאמן יותם הלפרין התייחס לבעיות ההגנתיות שהתגלו ב-20 הדקות הראשונות: "רמת האגרסיביות שלנו יורדת באופן משמעותי כשאנחנו לא שומרים טוב, ואנחנו צריכים להימנע מהנפילות האלה. הקבוצה שלנו יודעת לייצר מומנטום, גם בגלל העומק, ולהגיע להפרש משמעותי".

ביום ראשון תארח ירושלים את הפועל חיפה, ולאחר מכן את חולון, לפני שתסיים את הבית העליון בשני משחקי חוץ - בתל אביב ובהרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully