וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער ששווה 850 אלף ליש"ט: המטרה החדשה של כריסטיאנו רונאלדו

הפנומן הפורטוגלי הכניס לחוזהו במנצ'סטר יונייטד סעיף שעשוי להיות שווה עוד מיליוני ליש"ט עד תום העונה, כל עוד הוא ימשיך לכבוש כפי שעשה ב-2:3 על נורץ'

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - נוריץ' 2:3/ספורט1

יממה לפני שמנצ'סטר יונייטד אירחה את נוריץ' במסגרת המחזור ה-33 בפרמיירליג, דווח שהמאמן המיועד אריק טן האח לא מעוניין להשאיר בסגל הקבוצה בעונה הבאה את כריסטיאנו רונאלדו. יתרה מכך, על אף החיסורים הרבים בסגל, נטען שגם רלף רנגניק עשוי לספסל את הכוכב מול הקנריות, גם בידיעה שכבר ביום שלישי יתארחו השדים האדומים אצל ליברפול באנפילד. ו-CR7? הוא סתם לא מעט פיות עם השלושער ה-60 בקריירה שלו, בזכותו מנצ'סטר יונייטד גברה 2:3 על נועלת הטבלה ונותרה במאבק על המקום הרביעי שמוביל בתום העונה הסדירה לליגת האלופות.

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
שלושער ששווה המון כסף. CR7/רויטרס

מסתבר שזה לא היה רק שלושער השתיק את הביקורות וגם את האוהדים בתיאטרון החלומות שלפרקים עוד שרקו בוז לשחקני יונייטד בעקבות עונה כושלת נוספת, אלא גם כזה שיספק לכריסטיאנו רונאלדו בונוס שמן בגובה 850 אלף ליש"ט. על פי "הסאן", בחוזהו של כריסטיאנו רונאלדו יש סעיף שלפיו הגעה ל-20 שערים שווה מענק שמן בגובה 750 אלף ליש"ט, והפנומן הפורטוגלי בן ה-37 הגיע אתמול ליעד.

למעשה, רונאלדו כעת יזכה למענק בגובה 100 אלף ליש"ט על כל שער שיכבוש ועל כן כבר הגיע ל-850 אלף ליש"ט, כי השער השלישי שכבש אתמול בכדור חופשי היה ה-21 שלו העונה: לזכותו 15 שערי פרמיירליג ועוד שישה כיבושים בליגת האלופות ב-35 משחקים בשתי המסגרות. בסך הכל העשיר את חשבון הבנק שלו אתמול ב-850 אלף ליש"ט והיד עוד נטויה כשנותרו לקבוצה שישה משחקי ליגה עד סיום העונה.

כאשר נשאל רנגניק אחרי המשחק על עתידו של כריסטיאנו רונאלדו והאם ייתכן שיעזוב בתום העונה, השיב המאמן הזמני: "זו לא החלטה שלי בסופו של דבר, אלא של המאמן החדש שיגיע ויצטרך להחליט בנושא ביחד עם ההנהלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully