וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: חולון תמשיך את החגיגות בכפר בלום?

15.4.2022 / 17:15

משחקי הבית העליון יימשכו בצפון כשאחרי העלייה לפיינל פור ליגת האלופות תרצה הקבוצה של גיא גודס לנקום בגליל עליון שהביסה אותם בחודש שעבר (20:30). מייקל קייזר וטיירוס מגי מחוץ לסגל של הסגולים

ריאל מדריד מפסידה 79:67 בבילבאו לפני מכבי תל אביב/ספורט1

משחקי הבית העליון בליגת העל יימשכו מחר (שבת, 20:30) במשחק בו תארח הפועל גליל עליון את הפועל חולון בכפר בלום. כל אחת מהקבוצות גברה על יריבתה בבית העונה. חולון הייתה הראשונה לעשות זאת עם ניצחון 68:80, וגליל גמלה לה בחודש שעבר עם 78:99.

הנתונים: הפועל חולון מחפשת את ניצחונה ה-700 אי פעם בעונה הרגילה של ליגת ווינר סל, במפגש ה-50 שלה בליגה הסדירה עם הפועל גליל עליון. כל שבעת המפגשים האחרונים ביניהן בכפר בלום בעונה הרגילה הוכרעו בפער דו-ספרתי, כולל בחודש שעבר: 78:99 לעולה החדשה. גליל עליון, שפתחה את העונה עם מאזן 4:4 בכפר בלום, ניצחה בשלושת משחקי הבית האחרונים שלה בהפרש מצטבר של 46 נקודות.

ג'ו רגלנד שחקן הפועל חולון. אודי ציטיאט
איש המפתח של חולון למשחק בצפון. רגלנד/אודי ציטיאט

במרכז ההתמודדות: ג'ו רגלנד. אחרי ההצטיינות שלו בליגת האלופות בתקופה האחרונה, הגארד של הפועל חולון ינסה להוביל את קבוצתו לניצחון בכפר בלום.

בכמה מילים: רצף הניצחונות של גליל עליון נקטע בתחילת השבוע בירושלים, כשהקבוצה מגלה ברגע האחרון שדי ג'יי קנדי לא יכול לשחק בגלל כאבי גב וצוואר. בגליל עוד לא איבדו סיכוי להשיג את יתרון הביתיות בפלייאוף, אך כדי לעשות זאת הם יהיו חייבים לנצח את הפועל חולון בבית ולהתקרב לסגולים ולבני הרצליה.

מנגד, בהפועל חולון חזרו להתאמן רק בסוף השבוע לקראת המשחק בכפר בלום, משחק חשוב על מנת לשמור את חולון בתמונת הסיכויים למקום הראשון בטבלה. בחולון למדו מהתבוסה בגליל בחודש שעבר, אך יודעים שהיריבה שלהם מגיעה רעננה יותר למשחק. טיירוס מגי ומייקל קייזר לא יתלבשו להתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully