וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטלנטה עלתה למשחק המכריע מול קליבלנד, סן אנטוניו הודחה ע"י הפליקנס

ההוקס הביסו 103:132 את ההורנטס ויתארחו באוהיו לקרב על הכרטיס לסיבוב הראשון. פופוביץ' מחוץ לפלייאוף שנה שלישית ברציפות

דני אבדיה בישראל/קובי אליהו

אחרי שברוקלין ומינסוטה הבטיחו את מקומן בפלייאוף, טורניר הפליי-אין של ה-NBA נמשך גם הלילה (בין רביעי לחמישי) עם שני משחקים בין המדורגות 9 ו-10 במזרח ובמערב. אטלנטה הביסה את שארלוט ותפגוש את קליבלנד לקרב המכריע על הכרטיס לפלייאוף, ובמערב תהיה זו ניו אורלינס שתתמודד עם הקליפרס, אחרי שגברה על סן אנטוניו.

שחקני אטלנטה הוקס טריי יאנג, קלינט קאפלה חוגגים. Todd Kirkland, GettyImages
מריחים פלייאוף, ופורחים. טריי יאנג וקאפלה/GettyImages, Todd Kirkland
לאמלו בול, שארלוט הורנטס. Todd Kirkland, GettyImages
נקודת האור. לאמלו/GettyImages, Todd Kirkland

אטלנטה (9) - שארלוט (10) 103:132 (ההוקס עלו למשחק המכריע נגד קליבלנד)

טריי יאנג וההוקס מריחים פלייאוף, ומשדרגים את עצמם. כוכב ההוקס אמנם התקשה בתחילת המשחק אחרי שההורנטס שלחו אליו שמירה כפולה בכל נגיעה בכדור, אבל התעשת והשתחרר בהמשך, בדרך ל-24 נקודות ו-11 אסיסטים שהצעידו את החבורה הביתית לניצחון נינוח למדי. דיאנדרה האנטר שהצטיין אף הוא עם 22 נקודות ו-7 ריבאונדים היו הגורם המכריע מאחורי הבריחה של אטלנטה ברבע השלישי, שממנו ההורנטס לא התאוששו והודחו בפליי אין שנה שנה ברציפות.

לאמלו בול היה נקודת האור אצל שארלוט עם 26 נקודות ו-8 אסיסטים שחתמו עונה אישית מצוינת עבורו, אבל בשורה התחתונה ההוקס הם אלה שיתארחו אצל קליבלנד בלילה שבין שישי לשבת, למשחק שיקבע מי תשיג את הכרטיס השמיני לפלייאוף במזרח ותפגוש את מיאמי בסיבוב הראשון.

שחקני ניו אורלינס פליקנס ג'קסון הייז, ברנדון אינגרם חוגגים. Sean Gardner, GettyImages
חוזרים לפלייאוף? אינגרם וג'קסון הייז חוגגים/GettyImages, Sean Gardner
מאמן סן אנטוניו ספרס גרג פופוביץ'. Sean Gardner, GettyImages
שלושה פלייאופים ללא המאסטר על הקווים. פופוביץ'/GettyImages, Sean Gardner

ניו אורלינס (9) - סן אנטוניו (10) 103:113

הפליקנס בדרך חזרה לפלייאוף אחרי ארבע שנים? המשחק מול הקליפרס בין שישי לשבת יכריע. מי שעשה את ההבדל מבחינתם הלילה היה סי ג'יי מקולום, שועל קרבות ותיק שהובא במהלך העונה בדיוק בשביל רגעים כאלה. השוטינג גארד המנוסה צלף 32 נקודות, הוסיף 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים ויחד עם ברנדון אינגרם (27 ו-5 אסיסטים) ויונאס ולנצ'יונאס (22 ו-14 ריבאונדים) דאג שהיתרון הקל של הקבוצה הביתית יהפוך לדו ספרתי לקראת הסיום. ניו אורלינס יודעת שניצחון על הקליפרס יהיה שווה את הכרטיס השמיני לפלייאוף במערב ומפגש עם פיניקס בסיבוב הראשון.

מנגד, סן אנטוניו וגרג פופוביץ' מסיימים את העונה בדיוק כפי שסיימו את העונה שעברה, עם הפסד במשחק הראשון של הפליי-אין, ונשארים ללא כרטיס לפלייאוף זו השנה השלישית ברציפות. דווין ואסל הוביל את המפסידה עם 23, דז'ונטה מארי מעט איכזב עם 16 נקודות ב-5-19 בלבד מהשדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully