וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף, קללות, בכי ונקמה: הלילה הסוער של "הטראש טוקר מספר 1 בליגה"

עודכן לאחרונה: 13.4.2022 / 12:12

פטריק בברלי, הגארד הפרוע והאמוציונלי, ניצח עם מינסוטה את קבוצתו לשעבר הקליפרס, חגג בדמעות והקנטות, וספג ביקורת ואהבה. וגם: דוראנט נוקט בגישה הפוכה, מונטי וויליאמס מאמן העונה

פטריק בברלי חוגג בחדר ההלבשה את הניצחון של מינסוטה על קבוצתו לשעבר, ל.א קליפרס/איסטגרם, פטריק בברלי

פטריק בברלי תמיד היה בחור אמוציונלי, אבל המפגש שלו עם הקליפרס היה טעון במיוחד. רק לאחרונה סיפר שהוא עזב את הקבוצה מ-LA למינסוטה אחרי שקיבל ממנה "הצעה מעליבה", והלילה (בין שלישי לרביעי) הוא פגש את האקסית בפלייאין, והוולבס ניצחו 104:109 כדי להבטיח את המקום השביעי והופעה בפלייאוף, מול ממפיס בסיבוב הראשון.

בברלי לא הסתיר את האושר שלו אחרי הנקמה המתוקה בקבוצתו לשעבר. בסיום המשחק הוא ירד מהמגרש כשהוא בוכה, אחרי שחיבק את בני משפחתו וכל שחקני הוולבס. "אמרתי לכם שנגיע לפלייאוף ואף אחד לא האמין לי", אמר בברלי הנרגש אחרי המשחק בסטורי שהעלה באינסטגרם, "פירקנו את הקליפרס, העפנו את הישבן המז**ן שלהם, תעופו מכאן!". כשנשאל במסיבת העיתונאים מה אמר לשחקני הקליפרס אחרי הניצחון הוא ענה: "פשוט שיעיפו מכאן את התחת שלהם, זו דרך ארוכה ל-LA". כמו כן כתב בפוסט: "אחרי שהספידו אותי ככה, והמציאו שאני פצוע, שאני זקן, לפגוש אותם בפלייאין ולנצח את התחת שלהם - אין הרגשה טובה מזה".

פול ג'ורג', יש לציין, ששיחק עם בברלי בקליפרס, לא נעלב. "זה הכול בשביל השואו", אמר ג'ורג', "זה בשביל הקהל. אני אוהב את זה. זה חסר לי, למרות שזה על חשבוננו. כי זה משהו שמדביק". כמובן שברשתות החברתיות כבר הקניטו את בברלי על התגובה הנסערת, כשחגג כאילו זכה באליפות ולא רק הבטיח את המקום השביעי, וב-TNT השמיעו על רקע החגיגות שלו את השיר "we are the champions".

אנתוני אדוארדס ודיאנג'לו ראסל קלעו ביחד 59 נקודות, והשכיחו ערב חלש של קרל אנתוני טאונס, שסיים עם 11 נקודות ו-6 עבירות ב-24 דקות. "המשחק נאלץ ללכת לכיוון אחר", אמר המאמן המנצח כריס פינץ', "ובגלל זה יש קבוצה, כי הרבה שחקנים אחרים התעלו". וראסל הוסיף: "אנחנו פשוט מנצלים את כל הכלים שיש לנו, החתיכות פה משלימות אחד את השנייה". בברלי החמיא לאדוארדס, ואמר: "אני אחד השומרים הכי טובים בליגה, ואני אומר לכם - אי אפשר לשמור על השחקן הזה! אי אפשר לעצור אותו. מגיע לו. יש לו פה שלושה שחקנים חזקים מאוד, ואנחנו הולכים להישאר בתמונה הרבה זמן".

מנגד, בגישה כמעט הפוכה, קווין דוראנט ממש לא אהב את ההתייחסות של חברו לקבוצה ברוס בראון למצב של היריבה הבאה בוסטון סלטיקס. ברוקלין גברה 108:115 על קליבלנד והבטיחה את המקום השביעי במזרח שיסדר לה מפגש מול בוסטון בסיבוב הראשון. בראון אמר שהנטס יוכלו עכשיו יותר לתקוף בצבע בעקבות חסרונו של רוברט וויליאמס משורות הסלטיקס, ודוראנט ביקר אותו.

"אנחנו מכבדים את היריבים שלנו", אמר KD, "אנחנו לא צריכים לדבר על מה יקרה להם ומה יהיה איתם, אני לא אוהב את זה. זה ברוס, הוא עם האנרגיות האלה תמיד, אבל אנחנו לא צריכים להגיד את השיט הזה. בואו נעשה את העבודה שלנו ונשחק".

קיירי אירווינג, שהציג משחק נהדר מול קליבלנד עם 34 נקודות ב-12 מ-15 מהשדה, אמר על הסלטיקס: "זה מתחיל בלנסות להאט את ג'ייסון טייטום, הוא תמיד במיטבו כשהוא פוגש אותנו, וכולם סביבו משלימים אותו בהתקפה; מרקוס סמארט קולע כשעושים על טייטום דאבל טים, הוא דוחף קדימה ומכניס זריקות גדולות, אל הורפורד דומיננטי בריבאונד התקפה, ודניאל ת'ייס ממלא את המקום של וויליאמס, יהיה מפגש גדול".

* מונטי וויליאמס, שהוליך את פיניקס למאזן הכי טוב בליגה (18:64), נבחר למאמן העונה שנה שנייה ברציפות. הבחירה נעשית על ידי 30 מאמני הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully