וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוקלין ואירווינג הרשימו מול קליבלנד, הנטס ישחקו מול בוסטון בפלייאוף

עודכן לאחרונה: 13.4.2022 / 8:00

קיירי להט עם 34 נקודות ו-12 אסיסטים, דוראנט הוסיף 25 ו-11, וברוקלין ניצחה 108:115 את קליבלנד בפלייאין כדי להבטיח את המקום השביעי וסדרה מול הסלטיקס: "יהיה כדורסל נהדר". מינסוטה גברה 104:109 על הקליפרס, ותשחק מול ממפיס

וושינגטון מתאמנת לקראת המשחק נגד שיקגו/הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

משחקי הפלייאין נפתחו הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-NBA, והראשונה להבטיח את מקומה בפלייאוף הייתה ברוקלין, שגברה על קליבלנד, הבטיחה את המקום השביעי ותפגוש את בוסטון בסיבוב הראשון. במשחק השני מינסוטה פוגשת הקליפרס בשעה זו.

שחקן ברוקלין נטס קווין דוראנט. Sarah Stier, GettyImages
מגיעים במומנטום טוב. דוראנט והנטס/GettyImages, Sarah Stier

ברוקלין - קליבלנד 108:115 (הנטס עלו לפלייאוף)

נדמה שרק לפני כמה ימים ברוקלין דורגה במקום העשירי ודובר על מרמור בסגל, וכעת הנטס כבר במומנטום אחר ומחכים לבוסטון עם הרבה ביטחון ואנרגיה. קיירי אירווינג קלע 34 נקודות וחילק 12 אסיסטים, קווין דוראנט קלע 25 נקודות וחילק 11 אסיסטים, וברוקלין נראתה שוב מלאת מרץ, כשכבר ברבע הראשון פתחה פער של 20 נקודות הפרש וסיימה אותו ביתרון 20:40.

אירווינג, שכל 12 הזריקות הראשונות שלו נכנסו הלילה, סיים עם 12 מ-15 מהשדה, ומוכן למפגש מול הקבוצה שבה שיחק בעבר, שאוהדיה לא ממש מחבבים אותו. "אנחנו מכירים אותם טוב, והם אותנו, יהיה מפגש מלא תנודות", אמר, "אתם הולכים לראות כדורסל נהדר". הנטס קלעו ב-71 אחוז ברבע הראשון, שבו אירווינג ודוראנט לא החטיאו, סיימו אותו בריצת 3:15, ולמעשה בשום רבע ראשון העונה לא הובילו בפער כה גדל. הפעם גם קיבלו תרומה מהצוות סביב הכוכבים, כאשר ברוס בראון קלע 18 (9 ריבאונדים, 8 אסיסטים) ואנדרה דראמונד קלע 16.

מנגד, דריוס גארלנד קלע 34 נקודות לקליבלנד, וכעת הקאבס יפגשו את המנצחת של המשחק אטלנטה נגד שארלוט - בקרב על הזכות לסיים במקום השמיני ולפגוש את מיאמי בסיבוב הראשון. "תמיד אמרתי על קיירי שבמשחק כזה, במצב של משחק אחד מכריע, הוא באמת שחקן שקשה לשמור עליו", אמר קווין לאב על חברו לשעבר, "צריך להוריד בפניו את הכובע".

עוד בוואלה!

אמריקה איקס: השתלטות בינלאומית על נבחרי העונה שלנו ב-NBA

לכתבה המלאה
שחקן ברוקלין נטס קיירי אירווינג מול קליבלנד. Sarah Stier, GettyImages
נשק מסוכן במשחקים כאלה. אירווינג/GettyImages, Sarah Stier

מינסוטה - ל.א קליפרס 104:109

הטימברוולבס נתנו עונה נהדרת (36:46) ורצו להוכיח שמגיע להם להיכנס בצורה חלקה לפלייאוף, והלילה עשו את זה בצורה מרשימה, אחרי שמחקו פיגור והתאוששו במשחק עם נדנדות בדרך למפגש מול ממפיס בסיבוב הראשון. אנתוני אדוארדס שוב היה מצוין עם 30 נקודות (5 מ-11 מהשלוש), דיאנג'לו ראאסל קלע 29 והוסיף 6 אסיסטים, ואומנם קרל אנתוני טאונס הסתפק ב-11 נקודות ב-3 מ-11 מהשדה ו-6 עבירות ב-24 דקות בערב קשה מבחינתו, אבל מינסוטה הראתה שהיא יכולה גם בלעדיו, עם הלוחמנות האופיינית של פטריק בברלי (7 נקודות ו-11 ריבאונדים) וראסל ואדוארדס שחיפו על הסנטר.

הקליפרס בוודאי יתחרטו שלא ניצלו את המחצית הראשונה של מינסוטה כדי לברוח. האורחים הוליכו 83:93 כשנותרו 8:54 דקות לסיום, אבל המארחת הגיבה בריצת 2:16 כדי לעלות ליתרון 95:99 עם דאנק אדיר של אדוארדס. הקליפרס עוד צימקו ל-3 וניסו לגנוס שוב את הניצחון, אבל אדוארדס ובברלי הצליחו להבטיח את הניצחון עם קליעות עונשין מדויקות.

פול ג'ורג' התאושש ממחצית ראשונה חלשה (2 מ-10 מהשדה) וקלע 34 נקודות (6 מ-12 מהשלוש) לקליפרס, שיפגשו את המנצחת בין סן אנטוניו לניו אורלינס בקרב על המקום השמיני, והזכות לפגוש את פיניקס בסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully