וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארחו עקץ את נאגלסמן: "נהג בחוסר כבוד בוויאריאל ובכדורגל"

קשר הקבוצה שהדיחה את באיירן מינכן ועלתה לחצי גמר ליגת האלופות: "מי שיורק למעלה עלול להירטב". אמרי מנער את תדמית הלוזר ומזהיר: "לא נעלה כדי שיגידו כמה אנחנו חביבים".

שחקני ויאריאל חוגגים בחדר ההלבשה בגרמניה את הניצחון על באיירן מינכן/חשבון הטוויטר הרשמי של ויאריאל, VillarrealCF

הצוללת הצהובה הפכה העונה לחללית. ויאריאל הדהימה את אירופה כולה אמש (שלישי), ובעיקר את באיירן מינכן, כשהדיחה את אלופת גרמניה בזכות שער של סמואל צ'וקווזה בדקה ה-88 שסחט 1:1 באליאנץ ארנה וקבע 1:2 לספרדים בסיכום שני המפגשים, בדרך להופעתה השנייה בהיסטוריה של ויאריאל בחצי גמר ליגת האלופות.

ב"לה ליגה" הקבוצה של אונאי אמרי אפילו לא בתמונת ההעפלה למפעלי אופ"א בעונה הבאה, ורחוקה שמונה נקודות מהשגת הכרטיס לקונפרנס ליג, אלא שבעונה הנוכחית מחזיקת הליגה האירופית ריכזה את כל כוחותיה בליגת האלופות והיא כבר יכולה לסמן וי על שחזור ההישג מ-2005/06, אז הודחה בידי ארסנל בשלב ארבע האחרונות של המפעל הבכיר ביבשת.

אונאי אמרי מאמן ויאריאל. רויטרס
עונת גאולה. אונאי אמרי/רויטרס

אמרי, מאמן מושמץ למדי שחווה כישלונות כואבים עם פריז סן ז'רמן וארסנל, חווה עונת גאולה מתדמית הלוזר שדבקה בו, ומבסס בחזרה את מעמדו כמאמן מוביל באירופה ככל שהעונה מתקדמת, לאחר שכבר הדיח את יובנטוס בשמינית הגמר. זה הזמן להזכיר, למי שהספיק לשכוח, שרק לפני כחמישה חודשים דחה אמרי הצעה מפתה מניוקאסל, לאחר שהמועדון האנגלי נרכש על ידי ערב הסעודית. כעת אפשר לומר שהוא ידע למה.

"אנחנו מרגישים הכי טוב שאפשר כרגע. אני מרוצה כי אנחנו רושמים הישגים חשובים. עשינו משחק מושלם בהגנה היום", אמר אמרי, ששחקניו בעטו למסגרת רק פעמיים במצטבר בשני המפגשים עם באיירן - וכבשה בשניהם. "נעלה לחצי הגמר בידיעה שלא הגענו כדי שיגידו כמה אנחנו חביבים וסימפטיים, יש כאן פרויקט".

עוד בוואלה!

הפתעה: באיירן מינכן הודחה מליגת האלופות על ידי ויאריאל

לכתבה המלאה

כך נראו החגיגות בעיר ויאריאל

ראול אלביול שחקן ויאריאל עם פרס מצטיין המשחק. רויטרס
השחקן המצטיין. ראול אלביול/רויטרס

הקשר הוותיק דני פארחו עקץ את מאמנה של באיירן, יוליאן נאגלסמן, שאמר לאחר הגרלת רבע הגמר כי הוא מקווה "לגמור עניין" כבר במשחק הראשון בספרד. "המאמן שלהם, שאני לא מכיר אותו, נהג בוויאריאל ובכדורגל כולו קצת בחוסר כבוד עם הדברים שאמר", הזכיר פארחו, "מבחינתנו זה היה זלזול ואני חושב שלפעמים, כשאתה יורק למעלה, אתה עלול להירטב".

צוקווזה הוכרז כ"גיבור" בתקשורת הספרדית אחרי שהבקיע תוך ארבע דקות מהרגע שנכנס כמחליף, אך שחקן נוסף שזכה למחמאות הוא הבלם ראול אלביול, שבגיל 36 סיים את המשחק בתור השחקן המצטיין בזכות ההתמודדות המוצלחת שלו עם החלוץ הטוב באירופה בשנתיים האחרונות - רוברט לבנדובסקי. "לפעמים אתה צריך לרקוד עם הכי מכוערת", סיפק אלביול הסבר מטאפורי, "חלוצים כאלה הם הטובים ביותר באירופה וצריך להיות ערני כל המשחק. להיות בחצי גמר האלופות זה יפה מאוד ואנחנו רוצים עוד, ניאבק כדי לעלות לגמר. אנחנו מסוגלים להתמודד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully