וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מנור סולומון צפוי לעבור לפולהאם תמורת 8.4 מיליון יורו

12.4.2022 / 17:32

באנגליה פורסם כי השיחות בין שחטאר דונייצק לקוטג'רס מתקדמות, הישראלי צפוי להצטרף בקיץ ללונדונים שיכולים להבטיח את מקומם בפרמיירליג ביום שישי

תקציר ה-2:2 בין נבחרת ישראל לרומניה/ספורט1

מנור סולומון סירב למספר הצעות בשבועות האחרונים ובסופו של דבר יסיים את העונה כשחקן שחטאר דונייצק האוקראינית, אבל ייתכן שהסיבה לכך נחשפה הערב (שלישי). סולומון ומקורביו סיפרו כי המטרה היא לעבור לפרמיירליג בקיץ, ועל פי התקשורת האנגלית קבוצתו הבאה ככל הנראה תהיה פולהאם, מי שיכולה להבטיח רשמית את עלייתה לפרמיירליג ביום שישי הקרוב.

השיחות בין הצדדים מתקדמות ועל פי הידיעה ב"טלגרף" וגם בהתאם לציוץ של העיתונאי הידוע פבריציו רומאנו, סולומון צפוי להימכר תמורת 8.4 מיליון יורו, כך שזו תהיה ההעברה הרביעית הכי יקרה של שחקן ישראלי - מונס דאבור (פעמיים) ואייל ברקוביץ' הם היחידים שנמכרו בסכומים גבוהים יותר בהעברות באירופה.

למרות הכל, יש לציין שבסביבת סולומון הבהירו כי דברים טרם נסגרו מול פולהאם וישנן הצעות נוספות. אם המגעים יבשילו, תיתכן הודעה רשמית עד סוף השבוע או תחילת השבוע הבא. על הפרק נותרו כמה סוגיות, גם מול שחטאר, ואם הדברים ייסגרו אז תצא הודעה.

מנור סולומון שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
בעונה הבאה בפרמיירליג? סולומון/אודי ציטיאט

פולהאם בפסגת הצ'מפיונשיפ עם יתרון של 14 נקודות מהאדרספילד השלישית, כך שניצחון ביום שישי במשחק החוץ נגד דרבי קאונטי יבטיח לה את החזרה לפרמיירליג. סולומון צפוי לתפוס בקישור של פולהאם את מקומו של פביו קראבליו, שעובר לליברפול. מי שמאמן כיום את פולהאם הוא מרקו סילבה הפורטוגלי, שהגיע לממלכה ב-2017 ואימן את האל סיטי, ווטפורד, אברטון ובשנה האחרונה את פולהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully