וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודריץ': "צ'לסי חשבה שאנחנו מתים", אנצ'לוטי: "זה הקסם של הברנבאו!"

עודכן לאחרונה: 13.4.2022 / 13:04

הבלאנקוס חגגו את העלייה הדרמטית לחצי גמר האלופות אחרי הקאמבק וה-4:5 במצטבר מול צ'לסי, הבלם הוסיף: "זה ב-DNA שלנו, להילחם עד הסוף. אני עם צמרמורות". מודריץ' עם בישול ל"מוזיאון", אנצ'לוטי נרגש מההישג: "השחקנים היו אמיצים, והתמודדו מול המשימה כמו לוחמים"

דויד אלאבה חוגג עם שחקני ריאל מדריד בחדר ההלבשה את הניצחון על צ'לסי בליגת האלופות/טוויטר, realmadrid

ריאל מדריד הצליחה לחזור הערב (שלישי) מבור עמוק כשהתאוששה מפיגור 3:0 ביתי מול צ'לסי, חזרה ל-3:2 בהארכה והצליחה לעלות לחצי גמר ליגת האלופות, שם תשחק מול מנצ'סטר סיטי או מול יריבתה העירונית אתלטיקו מדריד.

לוקה מודריץ' קשר ריאל מדריד. David Ramos, GettyImages
בישול ענק. מודריץ'/GettyImages, David Ramos

בלם ריאל נאצ'ו אמר בסיום: "זה ב-DNA שלנו, להילחם עד הסוף. לילות כאלה גורמים לי לצמרמורות. זו ריאל מדריד". הוא פרגן ללוקה מודריץ', שבישל את השער הראשון באומנות ואמר: "בצורה שבה הוא משחק, אפשר לחשוב שהוא השחקן הכי צעיר בקבוצה". מודריץ' עצמו צייץ: "להרים ידיים זו לא אופציה".

מודריץ', שנבחר לשחקן המצטיין, אמר: "צ'לסי חשבה שאנחנו מתים, אבל לא ויתרנו. המשחק הזה בלתי ניתן לתיואר. צ'לסי היה היריבה הכי קשה בקריירה שלי. אוהדי ריאל תמיד מראים לי הרבה אהבה ואני מנסה להחזיר להם במגרש. המשכנו להאמין, נלחמנו וסמכנו על זה שנוכל לחזור".

עוד בוואלה!

טוכל גאה בצ'לסי, אבל תוהה: למה השופט חייך וצחק עם אנצ'לוטי בסיום?

לכתבה המלאה

בסיום המשחק קרלו אנצ'לוטי הילל את הקבוצה שלו, שכזכור ידעה לחזור מפיגור של שני שערים גם מול פריז סן ז'רמן, וכעת רשמה עוד קאמבק הרואי מול האנגלים החזקים. "בברנבאו אתה אף פעם לא יכול לחשוב שהכל אבוד", אמר אנצ'לוטי, "אני לא יכול להסביר את זה, אבל יש כאן איזשהו קסם שעוזר לך. אני מאושר להעפיל לחצי הגמר. כן, סבלנו הרבה. אבל ככל שאתה סובל יותר, אתה מאושר יותר.

"היינו בפיגור 2:0 מול צ'לסי, ולא חשבתי שזה הגיע לנו, אבל המשכתי להאמין. ניצחנו בסופו של דבר כי הייתה לנו האנרגיה, לשמור על המשחק חי. השחקנים היו אמיצים, והתמודדו מול המשימה כמו לוחמים. ידענו שיהיה קשה, אבל זה הסתבך. אחרי השער השני שספגנו הייתה לשחקנים קצת נפילה פסיכולוגית, אבל הקסם של האצטדיון עוזר לשחקנים והזכיר להם לא לוותר אף פעם!". לדבריו, "אנחנו חייבים להיות גאים במה שעשינו, אחרי מפגש קשה מאוד בשמינית, ועכשיו מול אלופת אירופה, אני מאוד גאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully