וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוכל גאה בצ'לסי, אבל תוהה: למה השופט חייך וצחק עם אנצ'לוטי בסיום?

עודכן לאחרונה: 13.4.2022 / 7:18

צ'לסי הודחה מליגה האלופות אחרי קרב ענק בברנבאו, טוכל הודה ש"הפסדים כאלה אתה סופג בגאווה", אבל זעם על התנהלות השופט: "איך אחרי 126 דקות של מלחמה, אתה רואה את השופט צוחק בקול עם המאמן היריב?"

דויד אלאבה חוגג עם שחקני ריאל מדריד בחדר ההלבשה את הניצחון על צ'לסי בליגת האלופות/טוויטר, realmadrid

צ'לסי עברה תקופה קשה מאוד לאחרונה, על רקע הפרשה סביב רומן אברמוביץ' הבעלים שנכסיו הוחרמו ונאלץ למכור את המועדון והותיר אותו בחוסר ודאות - אבל אתמול אלופת אירופה הצליחה לגייס כוחות ולהדהים את היבשת כשעלתה ליתרון 0:3 על ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו ומחקה את הפיגור 3:1 מהמשחק הראשון. לצערה הרב של צ'לסי, היא פגשה מועדון עם לא פחות עוצמות, וריאל ידעה "להשוות" ל-3:1, ובהארכה כבשה שער "ניצחון" שהעלה את הבלאנקוס לחצי גמר ליגת האלופות, והותיר את צ'לסי גאה אך שבורת לב.

מאמן צ'לסי תומאס טוכל מנחם את שחקניו אחרי ההדחה. David Ramos, GettyImages
מאמן צ'לסי תומאס טוכל מנחם את שחקניו אחרי ההדחה/GettyImages, David Ramos
מאמן צ'לסי תומאס טוכל משוחח עם השופט אחרי ההפסד במדריד. David Ramos, GettyImages
לא אהב את ההתנהלות. טוכל/GettyImages, David Ramos

בזמן שמאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי הילל את "הקסם של סנטיאגו ברנבאו", בצ'לסי זכרו היטב את ההחלטה השנויה במחלוקת לפסול להם את השער של מרקוס אלונסו. "אנחנו מאוכזבים מאוד וגאים מאוד במקביל, כי שיחקנו משחק נהדר", אמר תומאס טוכל, "בסוף היינו חסרי מזל. על פי היכולת שלנו היום הגיע לנו להעלות, אבל כנראה זה לא נועד להיות ככה. צריך גם מזל במשחקים כאלה, והוא לא היה לצנו. אבל אין חרטות. הפסדים כאלה, אתה סופג בגאווה. כמו ספורטאי".

עוד בוואלה!

ריאל מדריד שרדה קאמבק של צ'לסי ועלתה לחצי גמר ליגת האלופות

לכתבה המלאה

טוכל לא אהב את ההתנהלות של השופט: "אני מאוכזב שהוא לא בדק את השער ב-VAR, במשחק כזה אתה חייב להישאר הבוס ולא לתת למישהו בכיסא למעלה לקבל עבורך החלטות, כשהוא רחוק מהאווירה במגרש ומהסגנון שהשופט מאפשר והדברים שהוא מרשה או לא". עוד אמר המאמן על השופט סימון מרצ'יניאק הפולני: "התאכזבתי מאוד לגלות אותו צוחק ונהנה עם הקולגה שלי קרלו אנצ'לוטי בסיום. אני יודע שאנצ'לוטי הוא ג'נטלמן ובחור טוב, וכשרציתילברך אותו בסיום המשחק, ראיתי את השופט צוחק בקול ומחייך עם המאמן היריב. זה מאוד מאוד שגוי לעשות דבר כזה אחרי שריקת הסיום, אחרי 126 דקות כשקבוצה אחת נותנת את כל הלב ונלחמת, ואתה רואה את השופט צוחק ומחייך עם המאמן היריב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully