וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ספגה שוויון בדקה ה-94, הפועל ראשון לציון והפועל עכו הסתבכו

0:2 מצמד של אלמוג בוזגלו לא הספיק לאכזבת העונה, כשאום אל פאחם חילצה 2:2 דרמטי. בפלייאוף התחתון: הכתומים במקום ה-14 אחרי הפסד 1:0 לעפולה, עכו הובסה 4:1 בנצרת

תיקתקנו - קליפ סיכום היום 12.4/ספורט1

רגע לפני חג הפסח, המחזור הרביעי בפלייאוף של הליגה הלאומית יצא לדרך הערב (חמישי) עם נקודה ראשונה של בני יהודה בפלייאוף העליון, אבל זה קרה אחרי איבוד יתרון 0:2 וספיגה בדקה ה-94 ב-2:2 מול הפועל אום אל פאחם. בפלייאוף התחתון הורע מצבן של הפועל ראשון לציון והפועל עכו.

אלמוג בוזגלו שחקן בני יהודה. אריאל שלום
הצמד שלו לא הספיק. אלמוג בוזגלו/אריאל שלום

הפועל אום אל פאחם - בני יהודה 2:2

אחרי שלושה הפסדים רצופים בפלייאוף העליון ושישה מחזורים ללא ניצחון, הקבוצה של ניסו אביטן כבר נגעה בשלוש הנקודות, אבל המשיכה בעונה הקטסטרופלית שלה ואיבדה את הניצחון עמוק בתוך תוספת הזמן. אלמוג בוזגלו כבש בקלות בדקה ה-50 והשלים צמד בחלוף תשע דקות כדי לשפר את מאזנו העונה לתשעה שערי ליגה, אך לצערו זה לא הספיק. המארחת שהתחמשה בינואר כדי להיאבק על העלייה, צברה חמש נקודות בלבד בתשעת המחזורים הקודמים, אבל הפעם לפחות נחלצה מהפסד הודות לשער עצמי של תמיר גלזר (71) ושוויון דרמטי של אופיר בנבנישתי (94).

עוד בוואלה!

בני ריינה ניצחה את נס ציונה ומתקרבת לליגת העל, כפר קאסם שנייה

לכתבה המלאה

מכבי אחי נצרת - הפועל עכו 1:4

אלדד שביט השלים את מסע ההיחלצות לשמו הובא ומכבי אחי נצרת היא הראשונה בפלייאוף התחתון שיכולה לנשום לרווחה לקראת שלושת מחזורי הסיום, בעוד האקס תומר קשטן נותר מסובך עם הפועל עכו. האורחת מעולם לא ניצחה בנצרת במסגרת הליגה והובילה משער של גיל חדד בדקה השנייה, אבל אנס דאבור השווה עם פאננקה מהנקודה הלבנה בדקה ה-37 ואחמד עאבד הפך עם בעיטה חופשית מ-30 מטרים שפגעה בחומה והטעתה את ראזי אבו חמדאן בדקה ה-59. שבע דקות לסיום המחליף עלא בכר בעט חלש לקורה אחרי מהלך קבוצתי יפה ודאבור היה במקום כדי להשלים צמד, ובדקה ה-87 בכר ניצל קיפאון בהגנת עכו, עבר גם את השוער וכבש בעצמו.

מאמן הפועל עכו תומר קשטן. מאור אלקסלסי
הובס על ידי הקבוצה שפיטרה אותו. תומר קשטן/מאור אלקסלסי

הפועל ראשון לציון - הפועל עפולה 1:0

למזלה של עכו, גם הפועל ראשון לציון הפסידה ונותרה במקום ה-14 המוליך למבחנים כשהיא במומנטום הגרוע מבין כל הקבוצות (שמונה משחקים ללא ניצחון). איסמעיל עאמר המורחק ראה מהיציע את דור חברון נותן לכדור לחמוק מתחת לרגליו, אבל גולש ומציל ברגע האחרון מקו השער, אבל בדקה ה-42 השוער הצעיר הדף לא מספיק טוב את הבעיטה של שחר הירש ועל הריבאונד היה עילאי חג'ג' שהבקיע. עפולה שמרה על היתרון, חגגה ניצחון שני רצוף ופתחה פער של חמש נקודות מראשון לציון והמבחנים..

הפועל ניר רמת השרון - הפועל רמת גן 0:0

שני המפגשים בין הקבוצות במהלך העונה הסדירה לא הוכרעו, והעימות השלישי בפלייאוף לא היה שונה. הפועל ניר רמת השרון רשמה משחק שישי ללא הפסד ו-0:0 שני רצוף שמחזיק אותה במרחק של שני משחקים מהמבחנים (ארבע נקודות מראשון לציון ועכו) והנקודה עזרה גם להפועל רמת גן, שהפסידה רק פעם אחת ב-11 המחזורים האחרונים ונמצאת מרחק חמש נקודות מהמקום ה-14.

ביום שני (20:30):

מכבי בני ריינה - הפועל פתח תקוה
מ.ס. כפר קאסם - סקציה נס ציונה
הפועל אדומים אשדוד - הפועל כפר סבא

הפועל רעננה - בית"ר תל אביב בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully