וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני ריינה ניצחה את נס ציונה ומתקרבת לליגת העל, כפר קאסם שנייה

המוליכה הגדילה את הפער בפסגה עם 1:2 מתוק בזכות צמד של ריף מסיקה. דודו ביטון החמיץ פנדל. כפר קאסם ניצחה 1:2 את אשדוד בבכורה של אזברגה

השערים היפים של השבוע, 5.4.2022/ספורט1

המחזור ה-33 בליגה הלאומית נמשך הערב (שני) עם שני משחקי צמרת ובמוקד: בני ריינה חגגה 1:2 גדול בנס ציונה והגדילה עוד יותר את הפער בפסגה. מ.ס כפר קאסם ניצחה 1:2 את אדומים אשדוד וחזרה למקום השני על חשבון הכתומים.

שחקן מכבי בני ריינה ריף מסיקה. ברני ארדוב
אחד מכוכבי העלייה המתקרבת של ריינה. ריף מסיקה/ברני ארדוב

סקציה נס ציונה - מכבי בני ריינה 2:1

אחרי שברחה לליגה עם ה-0:1 הקטן על כפר קאסם בדרבי של המגזר, הסנסציה מריינה פתחה פער של שבע נקודות מיריבתה שירדה למקום השלישי ואפשר להגיע שהיא עם רגל וחצי בליגת העל. ריף מסיקה העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה השמינית בבעיטה חופשית נהדרת. איסמעיל ריאל השווה בשער מזליקי (27) והמארחים קיבלו הזדמנות נהדרת להפוך, אבל דודו ביטון החמיץ פנדל ובמחצית השנייה גרם לפנדל, אותו תרגם ריף מסיקה לגול השני (58). עמוק בתוספת הזמן אמיר עגייב סחט פנדל והיה יכול לקבוע 1:3, אבל החמיץ מהנקודה הלבנה. ריינה תארח במחזור הבא את הפועל פתח תקוה, שגם היא פנטזת על עלייה, כאשר כפי שנראה כעת המלאבסים ייאבקו עם נס ציונה וכפר קאסם על הכרטיס השני לליגה הבכירה.

עוד בוואלה!

לא מוותרת על ליגת העל: 1:2 להפועל פתח תקוה על אום אל פאחם

לכתבה המלאה
סלימאן אזברגה מאמן בני לוד. אדריאן הרבשטיין
התחיל את הקדנציה עם ניצחון. סלימאן אזברגה/אדריאן הרבשטיין

מ.ס. כפר קאסם - הפועל אדומים אשדוד 1:2

חמישה משחקים ללא ניצחון ואיבוד המקום השני, עלו לעמיר נוסבאום במשרה ובמקומו מינתה מ.ס. כפר קאסם את סלימאן אזברגה. המאמן החדש הבטיח עליית ליגה ובבכורה שלו במשחק הרדיוס בנתניה הוא הוביל לניצחון קשה מול קבוצה שעשתה צרות לקבוצות הצמרת העונה. רועי דיין כבש את שער הניצחון בבעיטה מרחוק בדקה ה-60. מוחמד חטיב הכפיל (81) לכפר קאסם, שחזרה סוף סוף לנצח והבונוס שלה היה עלייה למקום השני על חשבון נס ציונה. שביט מזל רק צימק בתוספת הזמן עם בעיטה אדירה מרחוק.

תוצאות יום שישי:

הפועל פתח תקוה - הפועל אום אל פאחם 1:2

הפועל עפולה - הפועל רעננה 1:2
הפועל רמת גן - הפועל ראשון לציון 0:1
בית"ר תל אביב בת ים - הפועל עכו 1:0
הפועל ניר רמת השרון - מכבי אחי נצרת 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully