וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוותרת על ליגת העל: 1:2 להפועל פתח תקוה על אום אל פאחם

שמש (34) כבש ראשון, זיקרי (44) וכהן (78, פנדל) השלימו מהפך והשאירו את המלאבסים בתמונת העלייה. בית"ר ת"א/בת ים על סף ירידה לליגה א', ראשל"צ הסתבכה

הפלייאוף בליגה הלאומית כבר נמצא בעיצומו והמאבקים מתחממים. היום (שישי) יצא לדרך המחזור ה-33, כשבמוקד הניצחון של הפועל פתח תקוה 1:2 על הפועל אום אל פאחם, שמשאיר אותה חזק בתמונת העלייה. בפלייאוף התחתון, בית"ר תל אביב/בת ים הפסידה גם להפועל עכו והיא על סף ירידה לליגה א', בעוד הפועל עפולה גברה על הפועל רעננה בתוצאה 1:2 משער בדקה ה-89 וכך הסתבכו קשות האדומים מהשרון וגם הפועל ראשון לציון שנכנעה 1:0 להפועל רמת גן.

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים עם רועי זיקרי. קובי אליהו
זיקרי כבש צמד במפגש הקודם והבקיע גם היום/קובי אליהו

הפועל פתח תקוה - הפועל אום אל פאחם 1:2

המלאבסים נעצרו נגד הפועל כפר סבא אחרי שלושה ניצחונות רצופים וגם היום היו קרובים למעידה, אבל מהפך די דרמטי באצטדיונם הביתי הקפיץ אותם למקום השלישי לעת עתה ובשורה התחתונה הם במרחק נקודה אחת בלבד מסקציה נס ציונה, כך שהם חזק בתמונת העלייה לקראת ארבעת המחזורים האחרונים. עידן שמש היה הראשון למצוא את הרשת בדקה ה-34 והוא הפיח לרגע תקוות שגם אום אל פאחם אולי יכולה לשוב למאבקים כנגד כל הסיכויים, אבל רועי זיקרי, שכבש צמד נגד אום אל פאחם במפגש הקודם, הצליח לקבוע 1:1 דקה לפני תוספת הזמן של המחצית הראשונה. המהפך הושלם בדקה ה-78, אז נפסק פנדל גבולי לזכות הפועל פתח תקוה, אבל אותו ירדן כהן ניצל כדי להבקיע את ה-1:2 של פתח תקוה ולהבטיח את הניצחון.

מיקו ממן שחקן הפועל רמת גן. אודי ציטיאט
אוהב לשחק נגד הפועל ראשון לציון. ממן/אודי ציטיאט

הפועל רמת גן - הפועל ראשון לציון 0:1

שישה משחקים רצופים ללא ניצחון דירדרו את הפועל ראשון לציון לאזור המסוכן וגם היום היא הפסידה וכעת היא מובילה על הפועל עפולה שבמקום ה-14 המוביל למבחנים רק בזכות הפרש השערים. הפועל רמת גן, שכעת קפצה למקום הראשון בפלייאוף התחתון, סופרת כבר שמונה משחקים רצופים בכל המסגרות ללא הפסד נגד הכתומים מעיר היין. מיקו ממן הכריע את ההתמודות בפנדל מוצלח בדקה ה-76 וגם הוא אוהב לפגוש את הראשל"צים, נגדם כבש משחק רביעי ברציפות.

הפועל ניר רמת השרון - אחי נצרת 0:0

אחי נצרת היא הקבוצה ה"חמה" של הפלייאוף התחתון, זו שניצחה שני משחקים רצופים וברחה מהקו האדום. היום היא לא השכילה לנצח בגרונדמן וסיפקה הוכחה נוספת לכך שהיא חסרת יציבות העונה. גם רמת השרון בפורמה טובה והיא סופרת כבר חמישה משחקים רצופים ללא הפסד, על אף שאור אוסטוינד נעצר אחרי שהבקיע בכל שלושת המשחקים האחרונים.

נאור עבודי שחקן הפועל עפולה. דני מרון
עפולה עצרה ריצה של שלושה הפסדי בית רצופים. עבודי/דני מרון

הפועל עפולה - הפועל רעננה 1:2

דרמת ענק הייתה לנו בעמק. רומן הבראן הבקיע צמד בדקות 40 ו-89 וסידר לקבוצתו שלוש נקודות יקרות מפז - זהו לא רק ניצחון שעצר רצף של שלושה הפסדים ביתיים, אלא גם כזה שהקפיץ את הקבוצה מהמקום ה-14 היישר למקום ה-12 ולזכותה כעת ארבע נקודות יתרון על הפועל רעננה שבמקום לפני האחרון. פיטר אולאוולה הבקיע גם היום את השער לזכות רעננה, אבל שערו בדקה ה-72 והשוויון שכפה לא החזיקו מעמד זמן רב.

בית"ר תל אביב בת ים - הפועל עכו 1:0

תשעה משחקים רצופים לא הצליחה לנצח הפועל עכו, אבל היום היא פגשה יריבה בהזמנה וניצחה 0:1 את הקבוצה של קרלוס גרסיה שנמצאת בדרכה הבטוחה לליגה א' לאור העובדה שבקופה נשארו 12 נקודות והיא במרחק 10 נקודות מחוף מבטחים (או מהמקום שמוביל למשחקי המבחן). זאהי אחמד היה היחיד שכבש בדקה ה-58, כעבור ארבע נקודות המארחת גם נותרה ב-10 שחקנים, בתוספת הזמן אפילו ב-9 שחקנים ולא הצליחה לחזור מהפיגור ואולי כבר בשבוע הבא תרד רשמית.

בתחילת השבוע יתקיימו שלושת המשחקים הנוספים בפלייאוף העליון:

בני יהודה - הפועל כפר סבא (ראשון)
מ.ס. כפר קאסם - הפועל אדומים אשדוד (שני)
סקציה נס ציונה - בני ריינה (שני)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully