וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יביא את השינוי? מנצ'סטר יונייטד סיכמה עקרונית עם אריק טן האח

מאמן אייאקס צפוי להחליף את רנגניק, לשדים האדומים נותר כעת לסכם מול אלופת הולנד על הפיצוי תמורת התרת החוזה

תקציר: אייאקס - ספרטה רוטרדם 1:2/ספורט1

אריק טן האח יעזוב את אייאקס בסיום העונה ויצטרף למנצ'סטר יונייטד, כך נכתב הערב (שלישי) באתר "האתלטיק" על ידי הכתב הבכיר דייויד אורנשטיין.

בשבועות האחרונים פורסם לא אחת על כך שראשי השדים האדומים סימנו את טן האח כמועמד המוביל להחליף את רלף רנגניק שיהיה בעונה הבאה על תקן יועץ מקצועי וכי שיחות בין הצדדים כבר החלו, אלא שכעת פורסם שהושג סיכום עקרוני ולא מן הנמנע שגם הודעה רשמית על מינוי טן האח תתפרסם בקרוב, אבל בכל מקרה רק לאחר שאייאקס תפגוש את פ.ס.וו איינדהובן בגמר הגביע ההולנדי ביום ראשון. כידוע, אייאקס עוד נאבקת מול פ.ס.וו גם על האליפות.

מאמן אייאקס אריק טן האח. רויטרס
בעונה הבאה בפרמיירליג. טן האח/רויטרס

על פי הפרסומים טן האח יחתום לארבע שנים במנצ'סטר יונייטד, שעל ראשיה כעת יהיה להגיע לסיכום מול אייאקס על התרת חוזהו באמסטרדם שמסתיים בקיץ 2023. עוד נכתב כי טן האח יהיה המאמן ההולנדי שישתכר הכי הרבה אי פעם בפרמיירליג, יותר מלואי ואן חאל ואחרים שהיו בתפקיד, כשאייאקס מודעת לשיחות בין הצדדים ואלו נערכו באישורה. על פי פבריציו רומאנו, עיתונאי "סקיי", הוא ישוחרר תמורת כ-2 מיליון יורו, בהתאם לסעיף שחרור בחוזהו.

עוד נכתב ב"האתלטיק" כי לאחר הסיכום העקרוני מול טן האח, בקרוב יחלו ראשי מנצ'סטר יונייטד בסבב שיחות עם מועמדים להצטרף לצוות האימון החדש. כבר פורסם כי חלוץ העבר רובין ואן פרסי סירב לשוב למועדון וכי כעת המועמדים המובילים לעמדת העוזר הם רנה מולנסטיין, מי שבין היתר שימש בעברו כמאמן מכבי חיפה והיה בצוות של אלכס פרגוסון ביונייטד, וכן פטר בוס, מאמן ליון כיום שבעברו הדריך את מכבי תל אביב וממנה עבר לאייאקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully