וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחר: מנצ'סטר יונייטד תמנה את אריק טן האח. מולנסטיין עשוי להיות עוזרו

עודכן לאחרונה: 6.4.2022 / 21:29

זה קרוב להכרעה: מאמן אייאקס בדרך לאולד טראפורד. באנגליה מפרטים את התהליך ומסבירים מדוע בסופו של דבר הועדף על פני פוצ'טינו

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - לסטר 1:1/ספורט1

זה מתקרב: מנצ'סטר יונייטד עומדת לסכם על מינויו של אריק טן האח כמאמנה החדש לעונה הבאה. טן האח, 52, מאמנה של אייאקס ההולנדית, שכבר רואיין על ידי הקבוצה בחודש שעבר, היה אחד מארבעה מאמנים ברשימת האפשרויות של יונייטד - יחד עם מאמן פ.ס.ז' מאוריסיו פוצ'טינו, מאמן נבחרת ספרד לואיס אנריקה ומאמן סביליה ג'וליאן לופטגי. שני מאמנים נוספים שהיו מבוקשים על ידי הקבוצה - תומאס טוכל מצ'לסי ויוליאן נאגלסמן מבאיירן מינכן - הבהירו שהם לא פנויים ותחת חוזה.

מאמן אייאקס אריק טן האח. Soccrates, GettyImages
אתגר לא פשוט. טן האח/GettyImages, Soccrates

על פי דיווחים במספר מקורות מיהמנים באנגליה ובהולנד, כולל ESPN, יונייטד בחרה בטן האח כמאמנה הבא, והוא צפוי לעזוב את אייאקס אחרי ארבע עונות. מי שאמור להיות עוזרו הוא רנה מולנסטיין, בעבר מאמן מכבי חיפה (ובעבר גם בצוות המקצועי של יונייטד תחת אלכס פרגוסון).

החיפוש של יונייטד אחר מאמן הובל על ידי מנהל הקבוצה ג'ון מורטאו והמנהל הטכני דארן פלטשר, שדיווחו על בחירתם למנכ"ל ריצ'ארד ארנולד, שביחד עם היו"ר ג'ואל גלייזר אמורים לאשר את ההחלטה.

היו בהנהלה שהעדיפו דווקא את פוצ'טינו, אבל ארנולד וגלייזר העדיפו את טן האח - והוא צפוי להחליף בתפקיד את רלף רנגניק, שמונה בדצמבר למחליפו של אולה גונאר סולשיאר שפוטר.

התקווה של יונייטד היא שטן האח או פוצ'טינו יחליפו את סולשיאר, אבל לפוצ'טינו היה בחוזה סעיף שהשחרור שלו מפ.ס.ז' היה עולה ליונייטד 12 מיליון יורו. הכישלון של פוצ'טינו בליגת האלופות עם פ.ס.ז' פגע במניות שלו, אחרי שהצרפתים איבדו יתרון בטוח והודחו מול ריאל מדריד - ויונייטד רצתה מאמן עם הצלחה מוכחת במפעל. יש לציין כי פוצ'טינו כן הגיע עם טוטנהאם לגמר הצ'מפיונס, אבל סעיף השחרור שלו עדיין יקר.

ב"טלגרף" טוענים כי למרות שנטען שרלף רנגניק דחף למינוי של טן האח, למעשה הוא לא היה מעורב בתהליך עד לאחרונה. עוד נטען כי ב"BBC" ש"ביונייטד מרגישים שטן האח יתאים יותר למבנה הניהולי שמתגבש במועדון- שבו מורטאו מנהל מקצועי, פלטשר מנהל טכני ורנגניק יועץ בכיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully