וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן: "ריאל עדיפה על מילאנו? ספקולציות, אין תשובה מוחלטת"

12.4.2022 / 12:58

מאמן מכבי תל אביב התייחס לסוגיית היריבה בפלייאוף לפני פנרבחצ'ה (רביעי, 19:30): "לא מעניין אותי מי יותר נוחה. מחכים להמשכיות מסורקין"

מכבי תל אביב תנעל מחר (רביעי, 19:30) את העונה הסדירה ביורוליג כשתארח את פנרבחצ'ה במשחק השלמה מהמחזור ה-23. כבר לפני שבועיים מכבי הבטיחה את מקומה בפלייאוף, שייפתח בשבוע הבא, ואילו היריבה הטורקית מגיעה אחרי סיום עונה חלש מאוד וכשהיא מדורגת במקום ה-12 בטבלה עם 10 ניצחונות ו-17 הפסדים, כולל שבעה הפסדים בשמונת המשחקים האחרונים שלהם.

הצהובים מגיעים למשחק כשהם יהיו אלה שיקבעו את מי יקבלו בסדרת הפלייאוף שתצא לדרך בשבוע הבא. ניצחון על פנרבחצ'ה יסדר למכבי את המקום החמישי וסדרת רבע גמר נגד ריאל מדריד שתצא לדרך ביום רביעי ה-20 באפריל, ואילו הפסד בית מפתיע לטורקים ישלח את הקבוצה של אבי אבן למקום השישי ולסדרה נגד מילאנו שתצא לדרך ב-19 באפריל.

אבי אבן מאמן מכבי תל אביב. אתר ברצלונה בכדורסל, אתר רשמי
לא מוטרד מזהות היריבה בפלייאוף. אבן/אתר רשמי, אתר ברצלונה בכדורסל

המאמן אבי אבן אמר לקראת המשחק: "לפנרבחצ'ה המון כישרון, הם הוכיחו שהם יכולים לנצח קבוצות בדרג העליון של היורוליג. אין עליהם לחץ כי הם איבדו סיכוי להגיע לפלייאוף, לפעמים הסיטואציות האלה מאוד מסוכנות, צריכים להיות מוכנים ודרוכים".

במפגש הקודם בין הקבוצות באיסטנבול, בו ניצחו הטורקים, המארחת הפגינה דומיננטיות בצבע. אבן העביר מסר לגבוהים שלו ואמר: "סומך עליהם שיבואו מספיק קשוחים וגאים כדי שזה לא יקרה שוב". אחד הגבוהים שזכה להתייחסות מאבן הוא רומן סורקין, שנראה טוב בדקות שקיבל במשחק היורוליג האחרון בברצלונה: "כל שחקן הראה השנה שהוא יכול לשחק בכל משחק נתון ולהיות טוב, שמח שרומן עשה את זה נגד ברצלונה, מחכים להמשכיות. יש לנו ביטחון מלא בכל שחקן שעולה לשחק".

על כך שאנאדולו אפס הפסידה לכאורה בכוונה נגד הכוכב האדום בלגרד כדי ליפול למקום השישי, משם תגיע לסדרה מול מילאנו ולא מול ריאל מדריד: "צפיתי במשחק, הם הפסידו, מכבד כל אחד ואת הדרך שלו. לא שופט אף אחד, זה לגיטימי".

כמו כן, אבן התייחס לסוגיית היריבה בפלייאוף: "ריאל מדריד יותר טובה או לא יותר טובה ממילאנו - זה הכל הנחות וספקולציות שהחליטו עליהן. אותי לא מעניין מי יותר נוחה, אין תשובה מוחלטת. יש דברים יותר חשובים וזאת הדרך, יש אנשים שמעדיפים לקבל קבוצות מסוימות, נדבוק בדרך שבחרתי בה, זה יותר חשוב מאשר מול מי נשחק".

עוד בוואלה!

הפסד מכוון? במכבי תל אביב מבהירים: "ניתן הכול נגד פנרבחצ'ה"

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב יפתח זיו, דרק וויליאמס. אודי ציטיאט
בלי חישובים, לחשוב רק על ניצחון. מכבי תל אביב/אודי ציטיאט

במכבי העבירו מסר גם לשחקנים בימים האחרונים שאסור להם לחשוב על שום דבר חוץ מניצחון במשחק הקרוב. במועדון היו מעט מאוכזבים מההפסד להפועל חולון בשבת האחרונה, אך יודעים שאם יצליחו לנצח את שני המשחקים הקרובים עד לפתיחת הפלייאוף, נגד פנרבחצ'ה ובני הרצליה, יגיעו לפלייאוף עם ראש נקי ובמצב טוב.

המטוס של מכבי תל אביב, בין אם יהיה למדריד ובין אם למילאנו, התמלא באוהדים והקבוצה תוציא מטוס שני לאוהדים שייצא במקביל.

באשר ליריבה, פנרבחצ'ה תנחת בישראל מחר בשעה 11 בבוקר, לא תקיים אימון קליעות בישראל, תגיע לבית המלון בצוהריים ומשם ישר למשחק. הקבוצה האחרונה שנהגה כך נגד מכבי תל אביב הייתה פנאתינייקוס בעונה שעברה, והיוונים הפסידו לבסוף ביד אליהו זאת למרות הצגה בלתי נשכחת של נמניה נדוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully