וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באים לעשות היסטוריה": הפועל חולון מתארחת במשחק העונה בשטרסבורג

הסגולים רוצים להשלים סוויפ ולהעפיל לראשונה לפיינל פור של ליגת האלופות, אם ינצחו ב-21:00 בצרפת. אדם סמית' צפוי לחזור. וגם: כאב הראש שגרם היידן דלטון לגיא גודס

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 97:108/ספורט1

אחרי הניצחון המרשים בשבוע שעבר בבית, 75:93 על שטרסבורג, עסקו בהפועל חולון בשאלה כיצד להנחית את השחקנים לקרקע ולשמור על המומנטום החיובי. ואז הגיעה מכבי תל אביב להיכל הטוטו, והם גברו גם עליה. הערב (שלישי, 21:00) יצטרכו הסגולים לגייס את כל הניסיון והאופי, כשיתייצבו למשחק שלו חיכו וציפו מאז היום בו שבו למסגרת האירופית - המשחק שיכול להעלות אותם לראשונה בתולדות המועדון לפיינל פור.

חולון רוצה להשלים סוויפ של 0:2 ולהבטיח את מקומה בטורניר ארבע הגדולות של ליגת האלופות, שייערך בחודש הבא בבילבאו. בהתחשב בכושר הקליעה שלה (15.2 שלשות ב-46.6 אחוזים בחמשת המשחקים האחרונים), יש לה על מה לבנות. העובדה שהצרפתים עומדים על מאזן שלילי של 4:2 במשחקי הבית שלהם, בוודאי לא מפחיתה מהאופטימיות.

אדם סמית', שמתח את שריר התאומים במשחק הראשון בסדרה והחמיץ את המפגש עם מכבי תל אביב בשל כך, התאמן אתמול וצפוי להיות כשיר. השאלה היא כיצד ינהג המאמן גיא גודס עם היידן דלטון. במשחקים הקודמים, הותרתו מחוץ לסגל נלקחה כמובנת מאליה, אבל התמונה השתנתה לאחר ההצגה שסיפק בשבת - עם 24 נקודות ושבע שלשות. מנגד, הסנטר סטיב זאק שותף לשמונה דקות בלבד.

היידן דלטון שחקן הפועל חולון. אודי ציטיאט
גרם כאב ראש למאמנו. היידן דלטון/אודי ציטיאט

"אנחנו באים כדי לעשות היסטוריה", הכריז גודס, שהגיע עם שחקניו לצרפת כבר ביום ראשון. "אנחנו נחושים לתת את המיטב שלנו כמו שעשינו בחודש וחצי האחרונים, כדי לחזור הביתה עם ניצחון ולשמח את האוהדים המסורים שלנו".

"זה יכול להיות משחק היסטורי עבור המועדון", שמר הקפטן גיא פניני על קו דומה. "מצפה לנו משחק קשה, שיהיה שונה לחלוטין מזה שהיה אצלנו בבית. מבחינתנו, שמנו את המשחק ההוא בצד ואנחנו יודעים שנצטרך לשמור על ריכוז ולשחק קשוח כדי לעצור את שטרסבורג ולחזור עם ניצחון".

גיא גודס, מאמן הפועל חולון. אודי ציטיאט
"באים לעשות היסטוריה". גיא גודס/אודי ציטיאט

מפתח הקליעה מבחוץ לא יימדד רק בצד הישראלי של המגרש. לפני הסדרה, שטרסבורג דורגה במקום השני בליגת האלופות באחוזים לשלוש (40), אבל נתקעה על 3 מ-13 בארץ. בניצחון הביתי על דיז'ון בשבת בליגה הצרפתית, 60:82, השחקנים באדום-לבן כבר פגעו ב-12 מ-24 מעבר לקשת, למרות שקמרון טיילור סיים עם 0 מ-11 מהשדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully