וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרחקות, דרמת שיפוט והארכה: ברצלונה גברה על ריאל מדריד בקלאסיקו

מירוטיץ' ואבאלדה הורחקו ברבע הרביעי, עבירה לטובת הבלאוגרנה בשנייה האחרונה והחטאה של יול הובילו להארכה, שם המארחת ברחה ל-97:108

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 97:108/ספורט1

ריאל מדריד הייתה קרובה לרשום ניצחון בקלאסיקו אחרי ארבעה הפסדים רצופים לברצלונה במפגשים הישירים, אך גם הפעם הבלאוגרנה יצאה עם ידה על העליונה אחרי 97:108 דרמטי בהארכה. המארחת הצליחה לשים מאחוריה את התבוסה למכבי תל אביב ביורוליג, בעוד הבלאנקוס סופרים הפסד שביעי בשמונת המשחקים האחרונים בכל המסגרות.

ניקולאס לאפרוביטולה, שחקן ברצלונה. Sonia Canada, GettyImages
הוביל את ברצלונה. לאפרוביטולה/GettyImages, Sonia Canada

בדומה למפגשים הישירים הקודמים, גם הפעם ברצלונה פתחה בדומיננטיות מוחלטת ועלתה ל-8:20 כבר ברבע הראשון, אך הבלאנקוס הקטינו ל-27:23 בלבד בסוף הרבע. האורחת השלימה מהפך ברבע השני, אך ראתה כיצד שחקניו של שרונאס יאסיקביצ'יוס נוטלים את ההובלה פעם נוספת ועולים ליתרון 11 ברבע השלישי.

ריאל מדריד לא אמרה נואש וחזרה למשחק ובאמצע הרביעי קיבלנו את הרגע הדרמטי של ההתמודדות. לאחר ויכוחים על המגרש בין שני הצדדים כחמש דקות לבאזר, השופטים בחרו להרחיק את כוכב ברצלונה ניקולה מירוטיץ' בעבירה טכנית ובלתי ספורטיבית וגם ואת שחקן ריאל מדריד אלברטו אבאלדה. נייג'ל הייז קיבל הזדמנות להפוך את התוצאה בפיגור נקודה, אך החטיא מקו העונשין. ונסן פוארייה וסרטאץ' שאנלי נאבקו זה בזה על הכדור החוזר, אך בסופו של דבר העבירה נשרקה לחובת הצרפתי של ריאל. הטורקי דייק רק פעםאחת והשווה ל-89:89. סרחיו יול הגיע להזדמנות להכריע עם שמונה עשיריות על השעון, אך החטיא והמשחק נגרר להארכה.

האורחת נקלעה מיידית לפיגור בהארכה אחרי שלשה של הייז, שלשות נוספות של שאנלי והייז הובילו את הבריחה בדרך לניצחון ביתרון דו ספרתי. ניקולאס לאפרוביטולה בלט עם 20 נקודות בשורות המנצחת, בן ארצו הארגנטינאי גבריאל דק הוביל את המפסידה עם 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully