וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקוד העומק: היידן דלטון יצא מההקפאה וצלף שבע שלשות מול מכבי תל אביב

10.4.2022 / 7:46

הפועל חולון השיגה מקדמה חשובה בקרב על הביתיות בפלייאוף, וחייבת את הניצחון הדרמטי לפורוורד. בהופעתו הרביעית בלבד בחודשיים וחצי הוא הצטיין עם 24 נקודות, וסיפר על עצת הזהב שקיבל ממאמנו בארה"ב. הסגולים ממריאים היום לשטרסבורג

סיכום השבוע של ספורט1, 7.4.2022/ספורט1

לאורך השנים, במידה לא מבוטלת של צדק, הועלתה הטענה כי אין משמעות רבה מדי למשחקי הליגה הישראלית - משום שגורל האליפות ייחרץ גם כך במשחק אחד בתל אביב או בירושלים. אלא שמאז החזרה לסדרות הפלייאוף, ויתרון הביתיות שבא בעקבותיהן, קשה להפריז בחשיבות הדירוג בטבלה. לכן, לניצחונה של הפועל חולון אמש (שבת) על מכבי תל אביב, 82:85 בפתיחת הבית העליון, עשויה להיות משמעות גדולה בהמשך העונה.

אלופת המדינה, שרק בשבוע שעבר תפסה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה, עשויה למצוא עצמה שלישית. חולון השתוותה אליה עם מאזן 8:15, ומדורגת לפניה בזכות עדיפות בטבלה הפנימית (1:2 לסגולים במפגשים הישירים). הפועל ירושלים תוכל לשוב לפסגה כבר מחר, אם תנצח בבית את הפועל גליל עליון.

מפגן השלשות של חולון. ברני ארדוב
מפגן השלשות של חולון/ברני ארדוב

בחולון סימנו אתמול וי על עוד ערב קליעה פנטסטי. לפני חודשיים היא עמדה על רצף של 11 משחקים מתחת ל-80 נקודות, וקשה להאמין שמדובר באותה קבוצה: בחמש הופעותיה האחרונות היא צלפה 15.2 שלשות ב-46.6 אחוזים, הגיעה ל-90.4 נקודות בממוצע, ורק הסל ההוא של ג'יילן אדאמס מנע ממנה מאזן מושלם.

הפעם היא ירתה 18 שלשות מ-39 ניסיונות (46.2%), ובהיעדרו של אדם סמית' הפצוע שלף גיא גודס את היידן דלטון, שהפציץ 7 מ-13 מחוץ לקשת והצטיין עם 24 נקודות. הפורוורד האמריקאי נחת בישראל לפני כחודשיים וחצי, וזו הייתה בסך הכל הופעתו הרביעית; החשיבות בסגל עמוק ובזרים שישמשו גיבוי לעת הצורך הוכיחו עצמם בענק במפגש עם מכבי תל אביב.

"כשבאתי לכאן, נפצעתי והייתי בחוץ חודש וחצי", נזכר דלטון אחרי משחק השיא שלו. "עבדתי קשה כדי לחזור, ואז עבדתי קשה כדי להיכנס לכושר. המאמן שלי בארה"ב אמר לי כל הזמן שאני צריך להיות מוכן כשיקראו בשמי. זה מה שעשיתי. הייתי מוכן, ונהניתי. היה לנו ערב קליעה טוב, וגם עצרנו אותם רק על שש שלשות".

עוד בוואלה!

הפועל חולון גברה 82:85 על מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
היידן דלטון, שחקן הפועל חולון. אודי ציטיאט
קיבל עצת זהב מארה"ב. היידן דלטון מול קינן אוואנס, אתמול/אודי ציטיאט

מבלי להמעיט בחשיבות הניצחון בזירה הישראלית, השבוע הזה ייזכר - לטוב או לרע - בהתאם לתוצאת המשחק ביום שלישי בשטרסבורג. הסגולים ייצאו כבר היום לצרפת כדי להתכונן כראוי למפגש השני בסדרת רבע גמר ליגת האלופות, כשהם מקווים לקבל בחזרה את סמית' ויודעים שניצחון נוסף יעלה אותם לפיינל פור בבילבאו.

גם שטרסבורג שיחקה אמש בליגה המקומית, וטיילה לניצחון ביתי 60:82 על דיז'ון. קמרון טיילור, שבלט בהפסד בחולון, סבל מיום חלש במיוחד וסיים עם 0 מ-11 מהשדה ב-26 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully