וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה הביסה את הפועל חיפה, נס ציונה חגגה על ראשון לציון

מחזיקת הגביע פתחה את הבית העליון עם 64:89 גדול ברוממה, גוט קירב את קבוצתו לפלייאוף עם 75:99 על נועלת הטבלה

בעלי מכבי תל אביב אודי רקנאטי/צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

המחזור הראשון בבית העליון נמשך היום (ראשון) כאשר בני הרצליה הביסה את הפועל חיפה, בעוד משחקי הבית התחתון יצאו לדרך עם ניצחון מהדהד של עירוני נס ציונה על מכבי ראשון לציון.

שחקני בני הרצליה כריס באב, סנדי כהן. מאור אלקסלסי
ניצחון חוץ מרשים. שחקני בני הרצליה/מאור אלקסלסי

הפועל חיפה - בני הרצליה 89:64

לפני כחודש וחצי, בני הרצליה הגיעה לרוממה כמחזיקת הגביע הטרייה ונכנעה 81:80 להפועל חיפה במשחק הראשון שאחרי ההנפה. הערב), הרצליה פתחה את הבית העליון בסטייל והשיגה נקמה עם ניצחון מהדהד על קבוצתו של אלעד חסין. עד השבוע שעבר החיפאים הפסידו רק פעם אחת בביתם העונה, אך כעת הם סופרים הפסד ליגה שלישי באולם הביתי.

הרבע הראשון היה דווקא בשליטת המקומיים שהתקרבו ליתרון דו ספרתי, אך האורחת הפכה עם רבע שני נהדר בדרך ל-36:41 בהפסקה. הבריחה של הכחולים נמשכה ברבע השלישי והם דהרו ליתרון דו ספרתי ממנו חיפה לא הייתה מסוגלת לחזור. מוריס קמפ בלט עם 20 נקודות עבור המנצחת, שנהנתה מדאבל דאבל של די ג'יי קופר שקלע 15 נקודות וחילק 10 אסיסטים. 22 נקודות של ג'יימס דיקי לא עזרו בצד השני.

קלעו להפועל חיפה: ג'יימס דיקי 22, גרגורי ורגאס 12, עמית שמחון 8, ג'יימס אניס וקאדים אלן 6 כ"א, איגור נסטרנקו 4, אופק אביטל 3, ספנסר וייס 2, וויל ריימן 1.

קלעו לבני הרצליה: מוריס קמפ 20, צ'ינאנו אונואקו 18, כריס באב 16, די ג'יי קופר 15 (10 אסיסטים), אנדי ואן וליט 12, סנדי כהן ויאיר קרביץ 3 כ"א, דורי סהר 2. שותפו ולא קלעו: נועם וינברג ועידו פוגל.

עוד בוואלה!

הפסד מכוון? במכבי תל אביב מבהירים: "ניתן הכול נגד פנרבחצ'ה"

לכתבה המלאה
גולן גוט שחקן עירוני נס ציונה. אודי ציטיאט
להט מול האקסית. גוט/אודי ציטיאט

עירוני נס ציונה - מכבי ראשון לציון 75:99

הכתומים של ליאור ליובין הכניעו את הכתומים של דרור כהן בדרבי של השפלה ועשו צעד משמעותי לעבר השגת המקומות האחרונים בפלייאוף. האורחת עלתה ל-46:47 על סף המחצית, אך הרבע השלישי היה שייך לאקס שלה, גולן גוט. הגארד הישראלי קלע 14 נקודות בריצת 2:16 של המקומיים שגזרה על נועלת הטבלה הפסד נוסף בדרך לליגה השנייה. דיאנטה גארט בלט עם 20 נקודות, ארצ'י גודווין הוביל את המפסידה עם 22 נקודות.

קלעו לנס ציונה: דיאנטה גארט 20, גולן גוט 15, וויין סלדן 14, פרנק בארטלי 11, טים סוארס וטל דן 10 כ"א, נמרוד טישמן 8, תומר לוינסון 5, ליאור קררה 4, להב אקרמן 2. שותפו ולא קלעו: עידן פז ויובל חנקין.

קלעו לראשון לציון: ארצ'י גודווין 22, דיימון סימפסון 15 (10 ריבאונדים), טו הולוואי 12, אנתוני בראון 10 (8 ריבאונדים), יובל שניידרמן 6, נתנאל ארצי 5, טל פלד 3, ניב בלול 2. שותפו ולא קלעו: קיילב ווסון ואלירן חדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully