וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב: "התיקו הזה קשה יותר מההפסד 3:2 בחיפה"

12.4.2022 / 6:10

הצהובים התקשו לעכל את שער השוויון הדרמטי שמנע מהם ניצחון על האלופה, וחוששים: "זה יפגע מאוד באדרנלין ובמורל לפני שבוע באר שבע". לצד המחמאות על שילובו של גלוך, קרסטאיץ' ספג גם ביקורת וסיכם באכזבה: "זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

אכזבה ותסכול במכבי תל אביב אחרי שער השוויון של מכבי חיפה אמש (שני) בבלומפילד שמנע ממלאדן קרסטאיץ' ושחקניו ניצחון ושלוש נקודות. דקות ארוכות אחרי המשחק עוד ישבו שחקנים בחדר ההלבשה ולא מצאו כוחות להיכנס למקלחת. "זה תיקו שיותר גרוע מהפסד. זה תיקו שאתה הולך אחריו הביתה יותר מתוסכל ממה שהיה בחיפה במשחק האחרון", הסביר מאוחר יותר אחד משחקני מכבי תל אביב. "הניצחון כבר היה בידיים שלנו וזה שבסוף אתה סופג שער שוויון כל כך מעצבן, זה מתסכל וכואב".

המאמן מלאדן קרסטאיץ' סיפר שעה אחרי שהמשחק הסתיים: "זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה. מכבי חיפה קבוצה חזקה ומוכשרת, אבל הוכחנו שמכבי תל אביב גם קבוצה חזקה מאוד. אין לי טענות לאיש מהשחקנים שלי. כשהרגשתי ששחקנים לא נתנו מעצמם כמו מול סכנין, לא הסתרתי את הביקורת שלי מיובאנוביץ' ופריצה, אבל אחרי משחק כזה אין לי מה לומר אפילו שהם החמיצו הרבה. יובאנוביץ' ופריצה גם עשו הרבה הגנה ועזרו לכל הקבוצה, כך שזה טבעי שבהתקפה הם יהיו יותר עייפים ויחמיצו".

דניאל פרץ שוער מכבי תל אביב. אריאל שלום
שיא התסכול. שחקני מכבי תל אביב בסיום/אריאל שלום

התיקו אמש הוא השלישי של מכבי תל אביב מתחילת הפלייאוף והוא שומר על סטטוס קוו בצמרת, מה שמוסיף עוד נדבך לתחושת הפספוס של מכבי תל אביב. "רצינו את שלוש הנקודות כדי לקבל תנופה לקראת שבוע באר שבע", אמרו אמש במכבי תל אביב. "גם אם היינו מנצחים, איש לא משלה את עצמו שאפשר היה לסגור פער כזה גדול ממכבי חיפה כשנותרו רק שבעה משחקים, אבל ניצחון היה מכניס אותנו לאווירה הרבה יותר טובה והיינו יוצאים לטרנר ביום ראשון בליגה עם מצב רוח מרומם שהיה משפיע לטובה גם על משחק חצי גמר גביע המדינה ברביעי הבא. שער השוויון הזה של שרי, פגע מאוד באדרנלין של כולם לקראת מה שמחכה לנו".

ערב המשחק של אתמול, היה ברור כי ארבעת המשחקים שמחכים למכבי תל אביב, יכריעו באשר לעתידו של קרסטאיץ'. אף שמכבי תל אביב לא ניצחה אמש, המשחק הזה נזקף גם לזכותו של הסרבי, אבל גם לחובתו. מצד אחד הוא הכין את השחקנים טוב למשחק והרוויח את אוסקר גלוך בהחלטה אמיצה לזרוק אותו להרכב הפותח במשחק כל כך גדול. מצד שני, נמתחה אמש ביקורת מסויימת על קרסטאיץ' בגלל שחלק מהחילופים שביצע אמש, לא היו מספיק טובים והובילו לכך שמכבי תל אביב נלחצה מאוד לשערה בדקות האחרונות.

מכבי תל אביב מתכוננת כעת ל"שבוע הפועל באר שבע". ביום ראשון היא תתארח בטרנר בליגה ושלושה ימים לאחר מכן תפגוש את הקבוצה מבירת הנגב בחצי גמר גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully