וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצילי הכעוס לא חגג עם חבריו, גיא צרפתי: "מעריכים אותו"

11.4.2022 / 22:55

הקשר שהוחלף בדקה ה-60 ירד לחדר ההלבשה מיד אחרי ה-1:1 הדרמטי של מכבי חיפה עם מכבי תל אביב. צרפתי: "גם אחרי השוויון המאוחר ניסינו לנצח, זו הרוח של מכבי חיפה". שרי הקדיש את השער לבכר

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

מכבי חיפה הצליחה לצאת הערב (שני) מבלומפילד עם נקודה אחרי שער של צ'ארון שרי בכדור חופשי בדקה ה-93. הירוקים סחטו 1:1 ממכבי תל אביב משער יפה של צ'ארון שרי ושמרו על פער של שבע נקודות מהפועל באר שבע השנייה.

שחקני הקבוצה שרו ורקדו על כר הדשא במשך דקות ארוכות, אבל מי שנעדר מהחגיגות היה עומר אצילי. הקשר הוחלף בדקה ה-60, נראה מאוד כעוס בירידה לספסל ואחרי שריקת הסיום ירד ישירות לחדר ההלבשה. בחיפה ציינו שמלבד האכזבה של אצילי מהחילוף שלו והתחושה שלא הצליח להשפיע על המשחק, הוא היה נסער גם מהקללות של אוהדי מכבי תל אביב. בחיפה ישוחחו עם אצילי אך ההערכה היא שהוא לא יינזף.

גיא צרפתי שניהל את ההתמודדות אמר על אצילי: "עומר שחקן מפתח, שחקן מצוין, הוא תורם למכבי חיפה גם באישיות וגם באיכות המשחק. כשאתה מגיע למשחקים גדולים יש 7-8 שחקנים ברמה גבוהה, יש כאלה שיותר טובים וכאלה שפחות טובים. עומר לא שונה. אנחנו מאוד מעריכים אותו".

שחקני מכבי חיפה. אריאל שלום
חגיגה גדולה בסיום. מכבי חיפה/אריאל שלום

צרפתי עמד הערב על הקווים במקום ברק בכר האבל על מותו של אחיו. צרפתי אמר בסיום: "לפני הכול אני רוצה להביע תנחומים למשפחת בכר ולברק. קיבלנו את הבשורה הבוקר בהלם. אנחנו מחזקים אותם, כל משפחת מכבי חיפה. ברק הוא המאמן שלנו ומעבר לכך הוא חבר שלנו".

עוזר המאמן הוסיף: "מבחינה אישית התחושה טובה. הייתי מעדיף להיות על המגרש ולא על הקווים... היה אירוע יפה, כדורגל ברמה, קצב, שחקנים טובים ואמיצים. לכל אחד יש חלומות וכמובן שאני רוצה להשתלב בכדורגל הישראלי, אבל כרגע טוב לי".

צרפתי המשיך: "פתחנו טוב, לפי התכנית. מכבי תל אביב שיחקה יהלום, המטרה הייתה לשחק מהצדדים, אחר כך היו כמה אירועים שגרמו לנו להיכנס ללחץ - בעיקר בהגנה שזה אזור שלא מתאים לנו להילחץ בו. עברתי לשלושה בלמים, מכבי עברה ל-4-3-3 ואז לא היינו צריכים שלושה בלמים וחזרנו בעצמנו ל-4-3-3. מהרגע הזה שלטנו".

על צ'ארון שרי שכבש שער שוויון מאוחר: "הוא שחקן עם הרבה מאוד ניסיון. הוא לא היה מבריק, אבל הוא מנהיג ולוקח את הקבוצה קדימה. השחקנים שנכנסו עם רוח ואיכות. אהבתי שגם אחרי ה-1:1 החבר'ה רצו לנצח. זו הרוח של מכבי חיפה".

עוד בוואלה!

הוד הצ'ארון: מכבי תל אביב ומכבי חיפה נפרדו ב-1:1 דרמטי

לכתבה המלאה
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה בועט כדור חופשי. אריאל שלום
שרי מנתב את שער השוויון/אריאל שלום

צ'ארון שרי שכבש את שער השוויון: "כולנו עם המאמן ברגעים הקשים האלה. אחרי שהיינו בפיגור הייתה לי הזדמנות לכבוש, אבל אז חשבתי שאני לא יכול לאכזב את המאמן וידעתי שאכבוש אחר כך. אני שמח שזה קרה ויותר שמח שהעליתי חיוך על הפנים של המאמן".

ההולנדי המשיך: "ב-20 הדקות הראשונות שיחקנו טוב, אבל אז איבדנו שליטה והם היו יותר טובים. דיברנו בחדר ההלבשה ואמרנו שאנחנו צריכים לשחק טוב יותר. יש לנו עוד שבעה משחקים, אנחנו במצב טוב, אבל צריכים להמשיך כך".

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. אריאל שלום
ערב מאכזב מבחינה אישית. אצילי/אריאל שלום

במחזור הבא תשחק מכבי תל אביב מול הפועל באר שבע בחוץ ולאחר מכן תפגוש אותה בגביע בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully