וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר לא ייפגש עם לוזון, שיחליט על עתיד המאמן ביממה הקרובה

11.4.2022 / 18:15

בוטלה הפגישה בין מאמן מכבי פתח תקוה לאיש החזק במועדון, עליו גורמים בהנהלה לוחצים לבצע זעזוע. הכרעה סופית תוך 24 שעות

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי פתח תקוה 0:1/ספורט1

יממה מטלטלת במכבי פתח תקוה: אבי לוזון תכנן להיפגש הערב (שני) עם המאמן ניר קלינגר, כשמעמדו של האחרון אמור היה להיות על הפרק בשיחה, אולם בסופו של דבר הפגישה בוטלה והאיש החזק במועדון צפוי להחליט באופן סופי בנוגע לעתידו של המאמן עד מחר.

לאחר הפסד החוץ 1:0 למ.ס. אשדוד, החלו מספר גורמים בהנהלה להפעיל לחץ על לוזון, בקריאה לבצע זעזוע בקבוצה ולסיים את ההתקשרות עם קלינגר. עם זאת, בשלב זה לוזון לא שלם עם צעד שכזה ולכן לקח לעצמו 24 שעות כדי להכריע סופית בעניין.

גורם במועדון אמר: "צריך לזכור שאין לנו משחק בשבת הקרובה, וזה נותן לנו זמן להתארגן ולהחליט דברים בלי לחץ. יחד עם זאת, לטובת הקבוצה והמועדון, עדיין צריך לקבל החלטה לכאן או לכאן".

אותם גורמים בהנהלת מכבי פתח תקוה מאמינים כי סגל השחקנים הנוכחי צריך להשאיר את הקבוצה בליגת העל לעונה נוספת, וחותרים לכך שבארבעת המחזורים האחרונים של העונה יעמוד על הקווים צוות מבית, שיורכב מנאור לוזון ומוראד מגמאדוב אשר מהווים חלק מהצוות המקצועי של קלינגר כיום.

כזכור, קלינגר לא פתח את העונה בקבוצה ממלאבס ומונה רק בתחילת השנה הנוכחית, במקומו של גיא לוזון אשר פוטר בדצמבר. חשוב לציין כי נושא משמעותי שמשחק תפקיד בשיקוליו של לוזון, הוא שבמקרה של הישארות בליגה, החוזה של קלינגר יתחדש אוטומטית לעונה נוספת. בנוסף, מקבל ההחלטות הבכיר במכבי פתח תקוה לא מעוניין לשלם למאמן פיצויים במקרה שיפטר אותו.

ניר קלינגר מוצג כמאמן מכבי פתח תקוה עם אבי לוזון. לילך וייס רוזנברג
בדרך לפרידה? קלינגר ואבי לוזון/לילך וייס רוזנברג

בתום 29 מחזורים בליגת העל, מכבי פתח תקוה מדורגת מתחת לקו האדום עם 23 נקודות, אחת פחות מהפועל ירושלים ורק שתיים יותר מהפועל נוף הגליל שנועלת את הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully