וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור העימות עם שחקני באר שבע: מכבי חיפה שללה מנוי לאוהד

11.4.2022 / 14:46

הירוקים הרחיקו מכל פעילויות המועדון את האוהד שהתעמת עם שכטר וחטואל וינקטו בצעדים משפטיים: "האירועים הסבו נזקים כלכליים ותדמיתיים כבדים"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 0:2/ספורט1

ראשי מכבי חיפה שלחו מכתב לאחד מאוהדי הקבוצה, בו הודיעו לו על ביטול המנוי שלו ועל הרחקתו מכל פעילויות המועדון לרבות משחקים ואימונים. הרקע להחלטה של ראשי חיפה הגיעה לאור העימותים של שחקני הפועל באר שבע במשחק הבית האחרון של הקבוצה. האוהד, שנחשב לאחד המוכרים של הקבוצה, נראה באמצעי הטלוויזיה במרכז העימות עם איתי שכטר ורותם חטואל, כאשר לפי אוהדי חיפה שהיו במקום דווקא שחקני באר שבע הם אלו שיזמו את העימות עם האוהד.

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
אוהד מוכר הורחק מהמגרשים. אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

בחיפה ערכו בירור ולאחריו שלחו מכתב שהגיע לידי וואלה! ספורט. במכתב נרשם בין היתר: "למועדון טענות חמורות בקשר לפעולות בהן נקטת במשחק הקבוצה במסגרת ליגת העל נגד הפועל באר שבע. אירועים חמורים אלו הסבו למועדון נזקים כלכליים ותדמיתיים כבדים". כמו כן, במכתב נרשם שבהנהלת המועדון מתכוונים לנקוט בצעדים משפטיים כנגד האוהד.

כזכור, באותו המשחק התרחשו לא מעט אירועים, כאשר הבולט שבהם היה ריצתו של רמזי ספורי לעבר הקהל של מכבי חיפה כדי להתמעת עם האוהדים ועוד לפני כן העימותים עם שכטר וחטואל.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully