וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות העימות עם אוהדי מכבי חיפה: ספורי ספג הרחקה על תנאי

6.4.2022 / 14:46

הפועל באר שבע הגיעה לעסקת טיעון עם תובע ההתאחדות, הקשר שניהל דין ודברים עם הקהל הירוק לא יספוג השעיה בפועל: "הבין שעליו להתנהג אחרת. המדינה באתגר בטחוני, אך אי אפשר שיכנו ערבי באשר הוא 'מחבל', הוא היה הראשון משחקני הנבחרת הערבים שגינו את הפיגועים"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 0:2/ספורט1

רמזי ספורי נענש בהרחקה משני משחקים על תנאי בעקבות העימות שלו עם אוהדי מכבי חיפה בתום משחק העונה ביום שני. הבוקר (חמישי) הגיעה הפועל באר שבע לעסקת טיעון עם תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף, שהקל בעונשו של הקשר שטען שמהיציעים קראו לעברו "ערבי מחבל".

שחקן מכבי חיפה חוסה רודריגס מול שחקן הפועל באר שבע רמזי ספורי. מאור אלקסלסי
לא קיבל עונש הרחקה בפועל. ספורי/מאור אלקסלסי

כפי שנכתב בדו"ח של השופט אוראל גרינפלד בסיום ההפסד של הפועל באר שבע 2:0 למכבי חיפה, "השופט הרביעי דיווח לי שראה את ספורי מגיע בסמוך ליציע אוהדי מכבי חיפה (יציע דרום מערבי) והתעמת/החליף עם קהל האוהדים הנ"ל דין ודברים, זה כתגובה לאחר שהקהל קילל אותו ואף השליך לעברו כוס משקה. אנשי האבטחה שנכחו באצטדיון לקחו את השחקן הנ"ל מהמקום ובזאת הסתיים האירוע".

ספורי, כאמור, טען כי אותם אוהדים כינו אותו "ערבי מחבל" שוב ושוב וזאת, לדבריו, "לאחר שהיה הראשון מבין שחקני נבחרת ישראל הערבים שגינו את פיגועי הטרור". עוד לפי עסקת הטיעון, "ספורי שעבר בכל נבחרות ישראל ואשר גדל על אהבת האחר, סירב שיכנו אותו 'ערבי מחבל' והחל להתווכח עם אותם אוהדים שקיללו אותו וזרקו לעברו תוך כדי כוס משקה שהלהיטה את היצרים.

עוד בוואלה!

בבאר שבע זעמו: "גרינפלד הרס את המשחק". איגוד השופטים מודה בטעות

לכתבה המלאה
רמזי ספורי שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
עונש על תנאי. ספורי/מאור אלקסלסי

"לא בכדי הנאשם הועמד לדין בגין עבירה שמבחינת חומרתה נמצאת במדרג הנמוך ביותר", נכתב בנוסף בניסיון להבהיר מדוע קיבל ספורי עונש די קל, "הוא הבין כי עליו היה להתנהג אחרת, מודה בעובדות כתב האישום ומבקש להגיע להסדר טיעון. אין זה סוד שמדינת ישראל נמצאת בעיצומו של אתגר בטחוני, כולנו, ערבים ויהודים כאחד, מוקיעים ומגנים את מעשי הטרור. עם זאת, הדעת לא יכולה לסבול או לאפשר שיכנו אדם ערבי באשר הוא, על אחת כמה וכמה שחקן בנבחרת ישראל 'מחבל'". לכן, מכל האמור לעיל, הוחלט על עונש של שני משחקים על תנאי למשך שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully