וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן מחכה לוויאריאל: "הצד החיובי? שהפסדנו רק 1:0"

הבווארים בונים על תקדימי העבר ורוצים להדיח את הספרדים ברבע גמר ליגת האלופות (שלישי, 22:00). נאגלסמן: "לעתים נצטרך לשחק מלוכלך. תמיד הבאנו תוצאות העונה במשחקים חשובים". נוייר: "בשבוע שעבר היינו פחות מרוצים מההופעה מאשר התוצאה"

רבע הגמר - הגומליןהסתיים12/04/2022
באיירן מינכן
  • לבנדובסקי (52)
1:1
  • (88) צ'וקוואזה
ויאריאל
תקציר: באיירן מינכן - אאוגסבורג 0:1/ספורט1

בבאיירן מינכן לא ציפו לחזור מספרד עם הפסד לוויאריאל במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות, אך בפועל הם כעת מגיעים לגומלין עם הגב אל הקיר. מחר (שלישי, 22:00), אלופת גרמניה תארח את הצוללת הצהובה שמגיעה עם יתרון 0:1 מהמפגש הראשון, אך הבווארים כבר הוכיחו לא פעם בשנים האחרונות שהם מסוגלים להתאושש ממעידות במשחקים ראשונים בחוץ בדרך לניצחונות מרשימים באליאנץ ארנה.

יוליאן נאגלסמן מאמן באיירן מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
יגיע לחצי הגמר בפעם השנייה בקריירה הקצרה שלו? נאגלסמן/GettyImages, Alexander Hassenstein

המאמן יוליאן נאגלסמן, בעונתו הראשונה בבאיירן מינכן, רוצה להוביל את קבוצתו לארבע האחרונות אחרי שאשתקד הקבוצה הודחה ברבע הגמר על ידי פריז סן ז'רמן. הפעם האחרונה שבאיירן הייתה בחצי הגמר היא בעונת הזכייה, 2019/20, אז במקביל נאגלסמן הוביל את ר.ב. לייפציג לחצי גמר המפעל. לקראת המפגש אמר המאמן הגרמני: "תמיד הבאנו תוצאות כשזה היה חשוב העונה ואנחנו רוצים לעשות את זה גם מחר. זה אנושי להרגיש לחץ".

"אנחנו לא יכולים לתת לוויאריאל להציג את האיכות שלה", המשיך נאגלסמן, "צריכים לעשות עבירות חכמות ו'לשחק מלוכלך' כשצריך. כולם צריכים לקחת אחריות. היה לנו משחק רע בוויאריאל, הם היו בשיאם ועכשיו יש הרבה על הכף. אנחנו לא ביכולת השיא שלנו כרגע, אבל זה נורמלי במהלך עונה".

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן. רויטרס
באיירן תצליח להפוך? נוייר/רויטרס

מי שחווה לא מעט משחקים חשובים בליגת האלופות במהלך הקריירה הוא השוער מנואל נוייר, שהתייצב גם כן למסיבת העיתונאים לפני המשחק הגורלי שיקבע האם נחזה בהדחה סנסציונית או במהפך צפוי: "יש בבאיירן אנשים עם שאיפות גדולות. היינו פחות מרוצים מההופעה בשבוע שעבר מאשר התוצאה. הצד החיובי זה שהפסדנו רק 1:0 והכל עדיין בידיים שלנו".

"ויאריאל מסוגלת להיות טובה בהתקפות מתפרצות", המשיך האיש בין הקורות, "רוצים להראות את הצד הטוב ביותר שלנו מחר. כבר היו הרבה מקרים שהגענו לגומלין בליגת האלופות אחרי תוצאה לא טובה במשחק הראשון, אנחנו לא מפחדים".

ארבעה שחקני באיירן מינכן לא לקחו חלק באימון והם ניקלאס זולה, קורנטן טוליסו, אריק צ'ופו מוטינג ובונה סאר. מי ששב לאימוני הקבוצה הוא לוקאס הרננדז, שנעדר מה-0:1 על אאוגסבורג בבונדסליגה בשבת בשל פציעה.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
יחזור לכבוש? לבנדובסקי/רויטרס

חלוץ ויאריאל ג'רארד מורנו אמר: "אתה חייב ליהנות מהרגע. אנחנו במסע נהדר באירופה ומשחקים נגד הטובות ביותר בעולם. אנחנו לא רוצים לעצור כאן, אני רוצה ליהנות אבל גם לנצח". מאמן ויאריאל אונאי אמרי הוסיף: "יהיה משחק שונה לחלוטין מהמשחק הראשון, יהיה מורכב מאוד. ההופעה שלנו במשחק הראשון לא תספיק הפעם, אז אנחנו צריכים לשחק טוב יותר".

הרכבי הקבוצות

קהל: 75000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully