וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק לבנדובסקי: גם מולר ונוייר עשויים לעזוב את באיירן מינכן

שחקן עבר של הבווארים אמר ל-"Sport1" כי המועדון לא צפוי להאריך את החוזים של שני הסמלים, שחתומים עד 2023: "לא סביר פיננסית"

תקציר: פרייבורג - באיירן מינכן 4:1/ספורט1

בזמן שכלי התקשורת ברחבי אירופה עוסקים בזהות הקבוצה הבאה של רוברט לבנדובסקי, שלא צפוי להמשיך בבאיירן מינכן בעונה הבאה, בגרמניה נטען היום (חמישי) כי החלוץ הפולני אינו השחקן הבכיר היחיד שיעזוב בקרוב את אלופת הבונדסליגה - לפי "Sport1", גם תומאס מולר ומנואל נוייר לא יקבלו הארכת חוזה.

תומאס הלמר, לשעבר שחקן הגנה בבאיירן, אמר לאתר הגרמני: "שמעתי משהו על כך שהמועדון לא יאריך את ההתקשרות עם שלושתם כי זה פשוט כבר לא סביר מבחינה פיננסית". חשוב להזכיר כי נוייר הוא קפטן הקבוצה, בעוד מולר ולבנדובסקי באים אחריו בהיררכיית הקפטנים של הקבוצה שזכתה באליפות גרמניה תשע פעמים ברציפות מאז 2013.

תומאס מולר (מימין) עם מנואל נוייר באיירן מינכן. GettyImages
גם הם יעזבו? מולר ונוייר/GettyImages

בדיוק כמו הפולני, שהיום פורסמה בספרד ההצעה שהגישה לו ברצלונה, גם מולר ונוייר חתומים בבאיירן מינכן עד תום עונת 2022/23, אך בניגוד ללבנדובסקי, ספק אם המועדון יחליט להעמיד אותם למכירה כבר בקיץ הקרוב כפי שנעשה עם החלוץ כדי שלא יעזוב בחינם. מולר גדל בבאיירן מינכן והעביר במדיה את כל הקריירה עד כה, ונוייר הגיע לקבוצה משאלקה ב-2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully