וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארסיי חזרה למקום השני בצרפת, ניס הובסה 3:0 על ידי לאנס

דיינג ואונדר העניקו לתכולים 0:2 על מונפלייה, הקבוצה של גאלטייה סיימה בתשעה שחקנים וירדה למקום החמישי. בורדו נחלצה מהמקום האחרון

השערים היפים של השבוע, 5.4.2022/ספורט1

המחזור ה-31 בליגה הצרפתית הסתיים הערב (ראשון) עם חזרתה של מארסיי למקום השני בזכות 0:2 ביתי על מונפלייה. במפגש הצהריים ניצחה בורדו 1:3 את מץ ונחלצה על חשבונה מהמקום האחרון. הדרבי בין ברסט לנאנט הופסק בגלל פריצת אוהדים, אך חודש לאחר מכן והסתיים ב-1:1. לאנס הביסה 0:3 את ניס.

במבה דיינג שחקן מארסיי. John Berry, GettyImages
יש למארסיי על מי לסמוך. במבה דיינג/GettyImages, John Berry

מארסיי - מונפלייה 0:2

סטיב מנדנדה בן ה-37 פתח בין הקורות לראשונה מאז נובמבר, שמר על רשת נקייה וחזר יחד עם מארסיי למקום השני. במבה דיינג הסנגלי המשיך למלא בהצלחה את מקומו של ארקדיוש מיליק הפצוע, כשהבקיע מקרוב אחרי הכנה של אמין האריט בדקה התשיעית וסחט פנדל אותו תרגם ג'נגיז אונדר הטורקי לשער שני בדקה ה-19. דימיטרי פאייה, שכבש שער מרהיב ב-1:2 על פאוק ברבע גמר הקונפרנס ליג, נשמר לקראת הגומלין ושיחק רק חצי שעה הפעם. מארסיי עם ניצחון רביעי רצוף בליגה, מונפלייה נותרה ללא ניצחון בסטאד ולודרום מאז אוגוסט 2014.

עוד בוואלה!

בורדו ללא תחתית

לכתבה המלאה
ארנו קלימואנדו שחקן לאנס. Sylvain Lefevre, GettyImages
הגיע לתשעה שערי ליגה. ארנו קלימואנדו/GettyImages, Sylvain Lefevre

לאנס - ניס 0:3

משחק רביעי ללא ניצחון לקבוצה של כריסטוף גאלטייה, שהפעם הושפלה בסטאד בולאר-דלליס וירדה למקום החמישי. דווקא לאנס נותרה ב-10 שחקנים כבר בדקה ה-17 בעקבות פגיעה מסוכנת של מסאדיו האידרה ביוסף עטאל, אבל ניס לא ניצלה את יתרונה המספרי וארנו קלימואנדו העניש אותה בדקה ה-51. ארבע דקות לאחר מכן גם שייק דוקורה כבש ובדקה ה-58 מריו למינה הורחק בצהוב שני וניס נותרה גם היא ב-10 שחקנים. דוקורה בישל לקלימואנדו שהשלים צמד וחתם בדקה ה-67 כדי לקדם את המארחת למקום השמיני - ארבע נקודות פחות מניס, שאיבדה גם את הקפטן דאנטה באדום בתוספת הזמן.

קיקי קויאטה, שחקן מץ. Marcio Machado, GettyImages
מץ מסובכת במקום האחרון. קויאטה/GettyImages, Marcio Machado

בורדו - מץ 1:3

המארחת הצליחה לקטוע רצף של שמונה משחקים ללא ניצחון, בעוד האורחת האומללה סופרת עשרה משחקים ללא ניצחון ליגה. הפתיחה הייתה מבטיחה עבור מץ עם שער יתרון של דידיה לאמקל זה בדקה ה-21, אך שבע דקות מפתיחת המחצית השנייה המגן השמאלי ריקרדו מנגאש איזן את התוצאה. החלוץ אמבאh ניאנג השלים מהפך בדקה ה-68 ונגיחה של ווי ג'ו הוואנג לרשת בדקה ה-88 חתמה את התוצאה. בורדו כעת רחוקה נקודה אחת מהמקום שמוביל למבחנים והיא מובילה בשלוש נקודות על מץ האחרונה.

משחקים נוספים

שטרסבורג - ליון 1:1
לשטרסבורג: איברהימה סיסוקו (20). לליון: קרל טוקו אקמבי (90)

מונאקו - טרואה 1:2
למונאקו: קאיו הנריקה (19), קווין פולנד (57). לטרואה: איקה אוגבו (39)

אנז'ה - ליל 1:1
לאנז'ה: טיאג'ו ג'אלו (עצמי, 64). לליל: אדון זגרובה (74)

ברסט - נאנט 1:1
לברסט: ברנדן שרדונה (67). לנאנט: רנדל קולו מואני (10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully