וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוויזארדס - מוצר מבזה": איך ההגנה של אבדיה קשורה לכך?

עודכן לאחרונה: 10.4.2022 / 14:22

בוושינגטון סימנו את העונה המסתיימת ככישלון נוסף ותהו: האם דני, האצ'ימורה וקיספרט מספיק משכנעים כדי שביל יישאר?

וושינגטון מתאמנת לקראת המשחק נגד שיקגו/הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

רגע לפני שוושינגטון וויזארדס תקיים הערב (ראשון, 22:30) את המשחק האחרון שלה לעונת ה-NBA הנוכחית, עם הביקור שלה אצל שארלוט הורנטס, בתקשורת המקומית כבר מסכמים ומכריזים על שנה נוספת של כישלון. ב"וושינגטון פוסט" פורסמה כתבה שסימנה את הטעויות אשר בוצעו בקבוצה, ומהשורה התחתונה שלה משתמע כי הוויזארדס לא למדו מהעבר הכושל, ההווה שלהם דל למדי והעתיד לא מבטיח כלל.

במשחק הבית האחרון, שנערך בשבת לפנות בוקר, בקפיטל וואן ארנה התקיים "ערב הוקרה לאוהדים", מנהג נפוץ ב-NBA שבמסגרתו מוענקים לקהל פרסים שונים. בהמשך לכך, כותרת הכתבה הייתה "הוויזארדס מעריכים את האוהדים, אבל המוצר שלהם מבזה". וושינגטון ספגה ביקורת על כך שההגנה שלה בעונה הנוכחית הייתה גרועה אפילו יותר מזו של העונה הקודמת, למרות שבקיץ מונה מאמן בעל אוריינטציה הגנתית לכאורה, שהגיע על מנת לתקן את הבעיה העיקרית בקבוצה.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן ניו יורק ניקס אר ג'יי בארט. רויטרס
מסתבר שיש גם ביקורת על ההגנה/רויטרס

מי שהוזכר בהקשר ההגנתי הוא דני אבדיה, באופן די מפתיע לאור העובדה שהישראלי זכה ללא מעט מחמאות על ההתקדמות ההגנתית שהראה בעונתו השנייה בליגה. "אבדיה הציג הגנה מבטיחה, אבל גם חוסר מודעות הגנתית לפרקים (ולראייה כמות הפעמים שאיבד את בוגדן בוגדנוביץ' הצלף בהפסד לאטלנטה ברביעי)".

הכותבת ציינה את אבדיה לצד רוי האצ'ימורה וקורי קיספרט, בהיותם שלושת השחקנים שוושינגטון בחרה בלוטרי בשנים האחרונות. לאור העובדה שבראדלי ביל יוכל להשתחרר מחוזהו בקיץ הקרוב אם יבחר לממש את האופציה, הועלתה השאלה האם אבדיה, האצ'ימורה וקיספרט מהווים גרעין משכנע מספיק במבט קדימה, כך שהכוכב ישתכנע ויקבל את ההצעה לחוזה מקסימום שהוויזארדס צפויים להגיש לו.

עוד בוואלה!

דני אבדיה סיכם עונה: "זו רכבת הרים רגשית, היה מאתגר"

לכתבה המלאה

"שלושת השחקנים הללו היו על המגרש במשחק האחרון, שסימל למעשה את העונה כולה. הוויזארדס פתחו ביתרון 0:10, במחצית אותו היתרון כבר היה אבוד מזמן וברבע השלישי זה כבר היה פיגור 26", נכתב, "זו הייתה העונה כולה על קצה המזלג. קמצוץ של הבטחה, נסיגה משמעותית ותחושה מעצבנת שכלום הושג או נלמד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully