וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

92:114 לניקס בוושינגטון, 11 נקודות וארבעה ריבאונדים לאבדיה

הישראלי, שפתח בחמישייה, רשם משחק רגוע יחסית בתבוסת הוויזארדס מול ניו יורק. טופין, שנבחר מקום לפניו בדראפט, להט עם 35

וושינגטון מתאמנת לקראת המשחק נגד שיקגו/הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

וושינגטון וויזארדס ערכה הלילה (בין שישי לשבת) את משחקה הביתי האחרון לעונת 2021/22, והובסה 114:92 על ידי ניו יורק ניקס במפגש בין שתי קבוצות שלא יסיימו את העונה עם הרבה זיכרונות טובים. דני אבדיה רשם הופעה סבירה שכללה 11 נקודות וארבעה ריבאונדים ב-26 דקות.

באופן די נדיר בעונה הזו, אבדיה פתח בחמישייה בגלל שקריסטאפס פורזינגיס לא התלבש בשל כאבים בברך וקנטאביוס קולדוול פופ קיבל מנוחה. הישראלי קלע חמש זריקות מתוך 11 שנטל בסך הכל, כולל אחת מארבע מעבר קשת, מסר שלושה אסיסטים והוסיף חטיפה, אך גם איבד ארבעה כדורים.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן ניו יורק ניקס אר ג'יי בארט. רויטרס
הפסד ביתי לוויזארדס. אבדיה שומר על בארט/רויטרס

מי שכיכב עבור הניקס הוא אובי טופין, הפורוורד שזכה השנה בתחרות ההטבעות ונבחר מקום אחד לפני אבדיה בדראפט 2020. טופין רשם שיא קריירה של 35 נקודות, אשר עזרו לניקס להפוך פיגור דו ספרתי מוקדם ליתרון שהגיע עד ל-26 נקודות במחצית השנייה. עמנואל קוויקלי בלט לצדו עם 23 ו-10 אסיסטים. רוי האצ'ימורה הוביל את קלעי וושינגטון עם 21 נקודות, מהן 18 במחצית הראשונה, כאשר ראול נטו הוסיף 14.

הניקס ייפרדו מהעונה במשחק ביתי נגד טורונטו ראפטורס, בעוד הוויזארדס ייצאו לחופשה מוקדמת אחרי שישחקו בחוץ נגד שארלוט הורנטס ביום ראשון (22:30 שעון ישראל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully