וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא רציתי שנשב בליל הסדר בתחושות של מתח ואי נוחות"

10.4.2022 / 10:18

בן שמעון לאחר שאשדוד הבטיחה הישארות: "עכשיו נוכל לשחק יותר משוחרר ולהציג את הכדורגל הטוב שלנו". למאמן חוזה לשנתיים נוספות ובן זקן לא ימהר לוותר עליו. מחמאות לג'רפי

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי פתח תקוה 0:1/ספורט1

תחושת הקלה גדולה הבוקר (ראשון) במ.ס. אשדוד לאחר הניצחון 0:1 על מכבי פתח תקוה, בזכותו הבטיחה הקבוצה את ההישארות בליגת העל. בימים לפני המשחק היה מתח רב במועדון בשל החשש מהפסד שיכניס את הקבוצה ללחץ גדול, אבל השחקנים של רן בן שמעון גילו אופי, ניצחו והוציאו את המועדון ממאבקי ההישרדות.

"לא רציתי שנשב בליל הסדר בשישי הבא בתחושות של מתח ואי נוחות", אמר הבוקר בן שמעון, "היה לי מאוד חשוב שנסיים את המסע הזה כמה שיותר מהר ולא נגיע למשחקים האחרונים עם מתח של ירידת ליגה. היו רגעים במהלך העונה שהאמנו שאנחנו יכולים לעשות פלייאוף עליון גם העונה, אבל זו הייתה עונה מורכבת ובכל זאת הסרנו מעצמו את האיום מוקדם, כשיש עוד ארבעה משחקים לסיום. עכשיו נוכל לשחק יותר משוחרר ולהציג את הכדורגל הטוב שידענו לשחק בתקופות מסוימות העונה".

יואב ג'רפי שוער מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
נוכחות בולטת. יואב ג'רפי/לירון מולדובן

באשדוד שיבחו את השוער יואב ג'רפי, שאתמול גם שימש כקפטן הקבוצה ועם שלוש הצלות דאג שהנקודות יישארו בעיר הנמל. ג'רפי מוערך מאוד במועדון ואחרי שנפצע העונה ברגע מאוד קריטי ונעדר ממספר משחקים, הוא חזר בזמן ואתמול הנוכחות שלו הייתה בולטת וסייעה לקבוצה להבטיח את ההישארות.

יש לציין שלמאמן רן בן שמעון חוזה לשנתיים נוספות במועדון ומבחינת ג'קי בן זקן מדובר בנכס שהוא לא ימהר לוותר עליו גם אם תגענה הצעות עבורו. לאורך כל התקופה שאשדוד לא השיגה תוצאות טובות, בן זקן לא חשב לרגע על שינוי בעמדת המאמן ולראיה העובדה שאשדוד היא אחת הקבוצות היחידות שלא עשתה שינוי על הקווים מאחר שבן זקן משוכנע שיש לו באשדוד את המאמן הישראלי הטוב ביותר.

לקראת העונה הבאה, אשדוד תלמד מהטעויות שלה ותתחזק בשני חלוצים. סימן שאלה גדול קיים לגבי חמודי כנעאן שמבוקש מאוד מחוץ לאשדוד והחלטה לגביו תתקבל ביחס להצעות הכספיות שיוגשו עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully