וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי הנהלה בחדרה הציעו לגייס מימון חיצוני להחתמת דראפיץ'

10.4.2022 / 10:40

חלק מאנשי המועדון מתנגדים למינוי ניר ברקוביץ', המועמד המועדף על אורן גולן. מנשה זלקה סובל מחתך עמוק מעל הגבה

תקציר: הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

אכזבה גדולה בהפועל חדרה לאחר ההפסד להפועל חיפה אתמול (שבת), שהיה השני ברציפות של הקבוצה והחמישי בששת משחקי הליגה האחרונים. במועדון צפו שתהיה ירידת מתח אחרי ההודעה על סיום תפקידו של המאמן מנחם קורצקי בתום העונה, אך במקביל ציפו מהשחקנים שמקבלים הזדמנות להוכיח את עצמם, דבר שלא קורה בפועל.

למשחק אתמול עלתה חדרה בהרכב חסר מאוד, ללא הפצועים דיא לבאבידי ורון אונגר והמורחקים מקסים פלקושצ'נקו ואיבאילו מרקוב. בנוסף הוצא מהסגל גם עמית מור שביצע עבירת משמעת באימון המסכם, כך שקורצקי התמודד עם חיסורים רבים. מעבר לכך, במהלך המשחק נפצע הקפטן מנשה זלקה, ולאחר שנבדק התברר כי הוא סובל מחתך עמוק מעל הגבה ונשללה האפשרות שמדובר בשבר בארובת העין כפי שחששו אמש.

ניר ברקוביץ' מאמן סקציה נס ציונה. מאור אלקסלסי
לא כולם בעדו בחדרה. ברקוביץ'/מאור אלקסלסי

בהפועל חדרה עסקו בימים האחרונים גם בהחתמת מאמן לעונה הבאה, כאשר המועמד המועדף על היועץ המקצועי אורן גולן הוא ניר ברקוביץ', מאמנה של סקציה נס ציונה מהליגה הלאומית. עם זאת, בישיבת הנהלה מורחבת שנערכה בשבוע שעבר, מספר חברי הנהלה הביעו התנגדות למינוי ברקוביץ', ושניים מהם אף הציעו לגייס מימון חיצוני על מנת להחתים את סלובודן דראפיץ', שיסיים את דרכו בעירוני קרית שמונה בתום העונה הנוכחית ויהיה פנוי בקיץ. בשלב זה גולן מעדיף את ברקוביץ', אך בקרב חברי ההנהלה לא אמרו נואש בנוגע להחתמת מאמן אחר בעל שיעור קומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully