וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים במכבי פתח תקוה בעד פיטורי ניר קלינגר, אבי לוזון מתנגד

אווירה קשה במלאבס בעקבות ההפסד 1:0 באשדוד, האיש החזק במועדון בשלב זה לא נכנע ללחצים ומגבה את המאמן: "ככה לא נישאר בליגה", אמרו בקבוצה

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי פתח תקוה 0:1/ספורט1

לחץ גדול במכבי פתח תקוה אחרי ההפסד אתמול (שבת) 1:0 למ.ס.אשדוד, כאשר נותרו ארבעה משחקים בלבד עד סיום העונה והקבוצה נמצאת עמוק בתחתית ומתחת לקו האדום. מכבי פתח תקוה פתחה רע מאוד את משחקי הפלייאוף התחתון, עם שתי תוצאות תיקו והפסד, ולאחר שבית"ר ירושלים ניצחה בנוף הגליל וברחה מאיזור הקו האדום, כעת מסתמן ששתי היורדות ייקבעו בין שלוש האחרונות: הפועל ירושלים, מכבי פתח תקוה והפועל נוף הגליל.

מאמן מכבי פתח תקוה ניר קלינגר. לירון מולדובן
אבי לוזון מגבה אותו, לפחות בינתיים. ניר קלינגר/לירון מולדובן

בעקבות ההפסד אתמול והעובדה שפתח תקוה כבשה שער בודד בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, יש גורמים במועדון שמאמינים שיש לבצע זעזוע בעמדת המאמן ותומכים בפיטוריו של ניר קלינגר. נכון להיום אבי לוזון נותן גיבוי מוחלט לקלינגר ובשיחות פנימיות במועדון אמר שפיטורי קלינגר לא על הפרק. יחד עם זאת, עד המשחק הבא של הקבוצה יש עוד שבועיים, וייתכן שגורמים במועדון ינסו להפעיל לחץ על לוזון שיבצע את הזעזוע לקראת שלושת המשחקים הגורליים נגד הפועל נוף הגליל במחזור הקרוב ולאחר מכן נגד בית"ר והפועל ירושלים, שיכריעו ישירות על גורל היורדות לליגה השנייה.

בכל אופן, האווירה בפתח תקוה בסיום המשחק היתה קשה מאוד. גורם במועדון אמר: "יש לנו את הסגל הכי חזק בפלייאוף התחתון ועדין אנחנו לא מבקיעים ולא מנצחים. מצד אחד אנחנו לא מסוגלים לתת גול ומצד שני מקבלים גולים טיפשיים מחצאי מצבים. ככה לא נצליח להישאר בליגה. יש לנו עכשיו שבועיים להתכונן למשחק נגד נוף הגליל. זה יהיה משחק על החיים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully