וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמוד מירר בבכי, אריה: "זו טעות שהיא סיפור העונה שלנו"

עודכן לאחרונה: 9.4.2022 / 22:53

הבלם הצעיר התקשה להתנחם אחרי השגיאה בהפסד לקרית שמונה. מאמן הפועל ירושלים: "זה חלק מהמשחק, הוא בלם העתיד של ישראל"

תקציר ה-1:2 של עירוני קרית שמונה על הפועל ירושלים/ספורט1

אכזבה קשה בהפועל ירושלים היום (שבת) אחרי ההפסד 2:1 לעירוני קרית שמונה. הקבוצה מהבירה שיחקה מצוין במחצית השנייה, חזרה מפיגור, אבל ספגה בדקה ה-79 אחרי טעות גדולה של נועם מלמוד. הבלם הצעיר מירר בבכי בסיום ושחקני הקבוצה חיבקו אותו ניסו לנחם אותו.

שחקני הפועל ירושלים מנחמים את נועם מלמוד הבוכה. ברני ארדוב
השחקנים ניסו לנחם. מלמוד אחרי שריקת הסיום/ברני ארדוב

"תיקתקנו את הכדור הגענו להזדמנויות טובות מאוד גם ב-0:0, המצבים הטובים יותר היו שלנו", אמר זיו אריה בסיום, "חזרנו מפיגור וספגנו גול הזוי, זה סיפורה של העונה שלנו. הפסדנו לשתי קבוצות שכבר סיימו את העונה ואם לא נתחיל לנצח... השחקנים מאוד רוצים, יש לחץ, רצינו לצאת לפסח עם חיוך, לא הצלחנו ונמשיך לנסות".

על מלמוד אמר המאמן: "זה חלק מהמשחק, הוא בלם העתיד של הפועל ירושלים ושל הכדורגל הישראלי, ילד מדהים. זו טעות קריטית, אבל הוא ירים את עצמו. אני לא צריך לחבק אותו, חיבקו אותו מספיק, הוא בחור אינטליגנט והוא יתאושש במהלך השבוע".

עוד בוואלה!

טעות של ליגה לאומית: הפועל ירושלים פישלה והפסידה 2:1 בקרית שמונה

לכתבה המלאה
זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הפסדנו לשתי קבוצות שכבר סיימו את העונה ואם לא נתחיל לנצח...". אריה/ברני ארדוב

מאמן קרית שמונה, סלובודן דראפיץ', אמר: "קשה להגיע לתת נאום בפני השחקנים לפני המשחק במצב כזה. כל הכבוד לחבר'ה, זה גארבג' טיים, אבל צריך להיות ספורטיביים עד הסוף. הצבנו מטרה לסיים מקום ראשון ואנחנו רוצים לעשות את זה עד הסוף".

המאמן המשיך: "לקחנו שלוש נקודות וזה מה שחשוב, וגם שנתנו לצעירים לשחק. מעריכים זה מרגש מאוד, אני אוהב אותם והם אוהבים אותי. עשינו דבר מצוין פה, הרבה צעירים נכנסו לעניינים ואני מקווה שבעונה הבאה תהיה פה קבוצה בריאה וטובה. אני צריך לעשות את העבודה שלי, לשבת עם הסוכן שלי ולראות מה יהיה בעונה הבאה".

איתמר שבירו שכבש את שערו ה-10 העונה והתייחס גם לעתידו: "תמיד האמנתי בעצמי, ידעתי שאוכיח את עצמי, הגעתי לבית חם ואין לי מילה רעה להגיד על המקום הזה. אני רוצה לסיים את העונה כמו שצריך, גם קרית שמונה וגם באר שבע מקומות מדהימים, החלום זה חו"ל, אבל נסיים את העונה ונעשה חושבים".

שבירו הוסיף על סלובודן דראפיץ': "זכינו במאמן מהטופ בליגה הזאת. זה בן אדם שכל היום עוזר ומכוון אותנו, מאמן ברמות הכי גבוהות שיש. גם אם הוא יישאר וגם אם לא, הוא יצליח. אתה תמיד רוצה שהמאמן יצליח, איזי יודע מה הוא עושה ואני סומך על ההחלטה שלו".

הפלייאוף התחתון יוצא להפסקה בת שבועיים. לאחר מכן הפועל ירושלים תארח את בית"ר ירושלים ועירוני קרית שמונה תשחק בביתה מול הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully