וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "ההתמודדויות ראש בראש הן שיכריעו, אין ברירה"

מאמן מכבי פתח תקוה הסתכל קדימה אחרי ההפסד באשדוד: "צריך לנטרל את הרעש מסביב". בן שמעון: "זה מועדון שהוא כמו משפחה"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי פתח תקוה 0:1/ספורט1

שביעות רצון גדולה במ.ס. אשדוד אחרי הניצחון 0:1 הערב (שבת) על מכבי פתח תקוה, שהבטיח לה מעשית את ההישארות בליגת העל. בצד השני, המלאבסים פספסו הזדמנות לעלות מעל הקו האדום וישהו תחתיו שבועיים נוספים.

אריק ינקו שוער מכבי פתח תקוה. לירון מולדובן
עדיין מתחת לקו האדום. ינקו ומכבי פתח תקוה/לירון מולדובן

מאמן אשדוד רן בן שמעון, שהגיע צרוד אחרי שצעק בלי סוף במהלך המשחק, אמר: "היה חשוב הניצחון הזה כדי להישאר בליגה. אין לי ספק שמעכשיו יהיה כדורגל חיובי יותר. אני מרגיש שנשארנו בליגה. זו עונת מעבר אחרי שינויים רבים. אותם שחקנים ששיחקו העונה יכולים להגיע הרבה יותר רחוק. להישאר חיוביים ואנרגטיים בתקופה הזו זה מיוחד".

על החילוף של ג'אבר והשיחה עם ג'קי בן זקן: "יש פה מועדון שהוא כמו משפחה. בתקופות הכי קשות הרגשתי פה בטוח ויציב וזה חשוב מאוד. אני שמח שג'קי ונוני יישבו ליד שולחן החג שמחים ושקטים. הוא נותן הערות ויודע לקבל שאני לא משחרר. היו לי לפעמים מחשבות אחרות משלו. ג'קי חי את הקבוצה ומבין את המשחק, אני מוכן לקבל ממנו עצות. יש דברים שאני מוכן לשמוע מהצד עצות נוספות. אני מקווה שיהיו עצות מג'קי גם בעונה הבאה. זה מועדון שקרוב ללב שלי.

"יצא לי להיות קרוב לפיגוע ביום חמישי כשזה קרה. לראות את הילדים שלי מפחדים ואותי מפוחד זה להבין את המורכבות שחי בה העם הזה. אני רוצה לאחל לכולם חג שמח. איזי שרצקי קיבל פרס ישראל. הייתי נותן לו פרס ישראל על איש המשפחה שהוא ואין ראוי ממנו".

שוער אשדוד יואב ג'רפי אמר: "פתחתי את הגוף והייתי מוכן לקבל את הכדור לפנים, אבל בסדר. אפשר לחייך, אני חושב שהשגנו ניצחון גדול. עברנו עונה עם הרבה עליות וירידות. התחלנו לא טוב, אחר כך כמעט הגענו לפלייאוף העליון וזה התפקשש לנו. היום כמעט חתמנו את ההישארות בליגה וזו הייתה המטרה שלנו. אני שמח שסגרנו את הסיפור מבחינתנו".

עוד בוואלה!

שער עצמי של מהרמיץ' העניק לאשדוד 0:1 יקר על מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
ניר קלינגר, מאמן מכבי פתח תקוה. לירון מולדובן
המצב מסובך מאוד. קלינגר/לירון מולדובן

מאמן פתח תקוה ניר קלינגר: "בסיטואציות כאלה צריך לנצל הזדמנויות תרתי משמע. גם כשהיריבה שלך מפסידה וגם המצבים שאתה מגיע אליהם. היינו צריכים להיראות הרבה יותר בטוחים בעצמנו. היום לא היינו בטוחים בעצמנו, בעיקר בפעולות האחרונות ובשקט במשחק. היו לנו מצבים, לא הרבה, אבל כן היו. אני מבין ויודע את הדברים. זו רעתה של התחתית, היא לוחצת אותך אל הפינה. מי שיהיה לו יותר קור רוח וניסיון ישרוד. אנחנו מנסים לדבר הרבה עם השחקנים ומסבירים להם שמנצחים בכדורגל ולא במלחמה. צריך לנטרל את כל הרעשים מסביב ולהתמקד במשחק עצמו. זה המצב כרגע, ההתמודדויות ראש בראש הן אלה שיכריעו".

לקראת מאבקי התחתית אמר: "אין לנו ברירה, אלא להתמודד עם הלחץ. אם אנחנו רוצים לשרוד בליגה ועשינו כברת דרך ארוכה, נצטרך לשחק טוב יותר. אנחנו צריכים לנצח במשחקי הראש בראש. מעבר לזה, לא צריך לדבר יותר מדי, אלא להתעשת ולהרים את הראש. היה משחק כזה של לכאן או לכאן. ספגנו שער במצב נייח מיותר. לא עשינו מספיק, איבדנו הרבה כדורים בפעולה האחרונה, בפס החכם ועל זה נצטרך לעבוד".

הפלייאוף התחתון ייצא להפסקה של שבועיים ולאחר מכן מ.ס. אשדוד תתארח אצל הפועל חדרה ומכבי פתח תקוה תארח את הפועל נוף הגליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully