וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום אחרי הפיגוע, מסוט אוזיל צייץ: "בפלסטין סובלים ממלחמות"

עודכן לאחרונה: 8.4.2022 / 13:50

יממה בלבד אחרי הפיגוע הרצחני ברחובות תל אביב, הכדורגלן פרסם פוסט שבו הוא קורא לשלום עולמי, ומזכיר ש"לא רק באוקראינה" נהרגים אנשים

בווידאו: חלוקת ממתקים ברמאללה ותהלוכות שמחה בג'נין לאחר הפיגוע בתל אביב/מערכת וואלה!

יום אחד אחרי הפיגוע הרצחני בתל אביב, הכדורגלן מסוט אוזיל מפרסם היום (שישי) פוסט ברשתות החברתיות, שבו הוא קורא לשלום עולמי ומדבר על "האנשים בפלסטין שסובלים ממלחמות".

אוזיל כתב היום: "בואו נתפלל לשלום עולמי - לא רק באוקראינה, אלא גם בפלסטין, בסוריה, בעיראק, בתימן ובכל המקומות האחרים בעולם שבהם אנשים סובלים ממלחמות". אוזיל, שהעלה את המסר לצד סרטון שלו מתפלל לכבוד הרמדאן, לא התייחס ישירות לפיגוע בתל אביב, אבל על רקע אמירות העבר האנטי ישראליות שלו, ייתכן שהתזמון לא מקרי.

הפוסט של אוזיל

לפני מספר ימים: אוזיל מעלה תמונה לרמדאן עם כיפת הזהב ב"פלסטין"

פוסט אחר של אוזיל במהלך מבצע צה"ל

אוזיל, שחקן פנרבחצ'ה הטורקית, העלה בעבר שורה של פוסטים נגד ישראל. במהלך מבצעי צה"ל הוא העלה תמונה של ילד מוציא כרטיס אדום לחייל ישראלי, ובשנה שעברה לפני פתיחת המשחק בין פנרבחצ'ה לסיבאספור, הוא ושחקני המארחת עלו לחימום עם חולצות ועליהן הכיתוב: "FreePalestine". השבוע הוא העלה תמונה לרמדאן עם כיפת הזהב ב"פלסטין".

כבר אתמול פיגוע הטרור הרצחני גרר תגובות רבות בקרב ספורטאים ישראלים. היום קבוצות הכדורגל של הפועל תל אביב והפועל כפר סבא הוקירו את זכרם של הנרצחים בפיגוע, אוהדי הקבוצות: הפועל תל אביב נפרדה מתומר מורד, מפקד בצה"ל ואוהד מסור משער 5, ואילו כפר סבא נפרדה מאיתם מגיני, חברי הילדות שגדלו יחד, בילו יחד ונרצחו יחד בבר "אילקה" בתל אביב: "המומים וכואבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully