וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים של מכבי תל אביב הניפו את דגל ישראל, אבן: "קשה לדבר על המשחק"

עודכן לאחרונה: 7.4.2022 / 23:28

שמחה מהולה בעצב אחרי ה-80:104 מול ברצלונה, המאמן הוסיף: "אלה רגעים קשים בשביל כולנו". שאראס: "תנחומיי למשפחות"

מכבי תל אביב הביסה הערב (חמישי) 80:104 את ברצלונה, במסגרת המחזור ה-34 ביורוליג והשאירה לעצמה סיכוי לסיים את העונה הסדירה במקום החמישי, זאת במקרה שאנאדולו אפס תפסיד בשישי לכוכב האדום בלגרד. המשחק נערך בזמן הפיגוע בתל אביב. לאור האירועים, ארבעת השחקנים הישראלים של מכבי תל אביב - עוז בלייזר, יפתח זיו, רומן סורקין ועודד ברנדווין - הניפו את דגל ישראל.

שחקני מכבי תל אביב עוז בלייזר, רומן סורקין, יפתח זיו, עודד ברנדווין. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
הישראלים של מכבי תל אביב עם הדגל/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן אמר אחרי המשחק: "היו לנו דקות טובות בהגנה, אהבתי את איך שהנענו את הכדור, אני שמח שניצחנו במשחק. אנחנו לא חושבים על המיקום, אלא כל משחק בזמנו, אנחנו רוצים להיות עקביים ולשחק כדורסל. לפני שנדבר על המשחק, זה רגעים קשים בשבילי, בשביל המועדון והמדינה, עוד מתקפת טרור על תל אביב, זה קשה מאוד בשבילי לדבר על המשחק".

אבן הוסיף: "רוצה לאחל החלמה מהירה לכל הפצועים, זה יום קשה לדבר על כדורסל, זה בלתי אפשרי לדבר על כדורסל, זה הופך למשני. האחדות שלנו מול כולם תחזיק אותנו ביחד וצריך לשמור את הראש מעל המים, עברנו כבר ימים קשים, ונעבור גם את הגל הזה עם אחדות. מקווה שנתנו טיפה נחת בתוך כל הסיטואציה ההזויה הזאת. עשינו עוד ניצחון בדרך לפלייאוף, מקווה שניקח מזה דברים טובים להמשך הדרך".

על המשחק הוסיף המאמן: "במעבר חד, שיחקנו נגד קבוצה חזקה ועשינו עבודה טובה הגנתית ותרגמנו את זה להתקפה, הנענו את הכדור טוב וקלענו באחוזים טובים. אחד הדברים שאנחנו מנסים לבנות בקבוצה זה המנטאליות המנצחת, אני שמח שהצלחנו לנצח כמה משחקים בסוף העונה זה בונה לנו את הביטחון כקבוצה וגם לכל שחקן בנפרד וזה יעזור לנו בזמן הפלייאוף".

עוד בוואלה!

גדולים: מכבי תל אביב הביסה 80:104 את ברצלונה בחוץ

לכתבה המלאה
מאמן ברצלונה שרונאס יאסיקביצ'יוס. רויטרס
מאמן ברצלונה שרונאס יאסיקביצ'יוס/רויטרס

שרונאס יאסיקביצ'יוס אמר: "ברכות לאבי ולמכבי. לפני שנדבר על כדורסל, שמעתי על הדברים הנוראים שקרו בתל אביב, אני רוצה לשלוח תנחומים למשפחות שסובלות מזה, זה מקום מיוחד בשבילי בכל השנים שעברתי שם, זה עצוב מאוד. לא זוכר מתי דבר כזה קרה בתל אביב, מדברים על המזרח התיכון, אבל בשבילי זה היה אחד המקומות השקטים לגור בהם ולחיות חיים נורמלים. אני מקווה שכולם ישרדו".

לגבי המשחק אמר הליטאי: "בכל הנוגע לכדורסל אני לוקח הרבה מהאחריות על ההפסד, בגלל ההרכב שהצבתי ושנתתי לשחקנים לחוות את היורוליג. כשאתה מפסיד בבית בכזה הפרש זה לא נעים, ולא עושה עבירות, כמה מהשחקנים לא הבינו שאנחנו רוצים לעזור להם, וזה לא יהיה לעד. ברבע הראשון קיבלנו 17 נקודות שנגד הכללים שלנו בהגנה.

"אם אתה רוצה להילחם על מקום במועדון הזה, אתה צריך לפחות להראות מאמץ, ואני לא בטוח שחלק מהשחקנים הראו מאמץ. הם קיבלו ניסיון לעתיד, אבל אני מאוכזב, כי רוב השחקנים האלה לא שיחקו טוב וזה מאכזב, אולי אנחנו מבקשים מהם יותר מדי, אני רק מבקש מהם לתת פיזיות ב-100 אחוז ואם השחקנים של מכבי תל אביב עוברים אותך, אז תעשה עבירה ויחליפו אותך, ככה אתה לומד. אני לא שמח על הרבה דברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully