וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדולים: מכבי תל אביב הביסה 80:104 את ברצלונה בחוץ

הצהובים חגגו בספרד, קלעו מכל טווח אפשרי והשאירו לעצמם סיכוי לסיים את העונה הסדירה במקום החמישי. חמישה שחקנים קלעו בדאבל-פיגרס, סקוטי ווילבקין להט עם 20 נקודות

אמנם המשחק לא קבע כלום לברצלונה, שגם הגיעה אליו עם סגל חסר וללא חמישה שחקנים, אבל גם כך מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) ניצחון ענק בפלאו בלאוגרנה. הצהובים הביסו 80:104 את ברצלונה, במסגרת המחזור ה-34 והאחרון בעונה הסדירה של היורוליג למרות שלקבוצה של אבי אבן נותר עוד משחק ביתי מול פנרבחצ'ה, שכבר איבדה סיכוי לעשות משהו העונה. למכבי תל אביב זה ניצחון חמישי ברציפות ביורוליג, היא בכושר פנטסטי לקראת הפלייאוף ושמרה על סיכוי לסיים את העונה במקום החמישי. אם אנאדולו לא תנצח את הכוכב האדום בלגרד, מכבי תל אביב תסיים את העונה חמישית במקרה שתנצח את פנרבחצ'ה במשחק ההשלמה בשבוע הבא. אם אנאדולו תנצח בשישי בסרביה, מכבי תל אביב תסיים את העונה הסדירה במקום השישי. 104 נקודות זה הכי הרבה שברצלונה ספגה בבית במפעל אירופי אי פעם.

קלעו לברצלונה: אלכס אברינס 17 נקודות (5 מ-7 לשלוש), ניקולה מירוטיץ' 13, נייג'ל הייז דייויס 8, ג'יימס נאג'י 8, סרג'י מרטינס 8, ניק קלאתיס 6 ו-9 אסיסטים, דאנטה אקסום 6 ו-7 אסיסטים, סרטאץ' שאנלי 4, רונלדס שמיץ 2, מייקל קייסדו 2. גאל בונייה (4:31 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 20 נקודות (5 מ-8 לשלוש), ג'יימס נאנלי 18 ו-6 ריבאונדים, רומן סורקין 13, דרק וויליאמס 12, קינן אוואנס 11 ו-5 אסיסטים, ג'יילן ריינולדס 9, יפתח זיו 7, אנג'לו קלויארו 7 ו-6 ריבאונדים, קיירי תומאס 7. אנטה ז'יז'יץ' (10:13 דקות) וג'ון דיברתולומאו (02:57) שותפו, אך לא קלעו.

ניק קלאתיס שחקן ברצלונה מול קינן אוואנס שחקן מכבי תל אביב, אנטה ז'יז'יץ'. אתר ברצלונה בכדורסל, אתר רשמי
תצוגה יוצאת מן הכלל. ז'יז'יץ' ואוואנס מול קלאתיס/אתר רשמי, אתר ברצלונה בכדורסל

מהלך המשחק

מכבי תל אביב עלתה בחמישייה עם קינן אוואנס, סקוטי ווילבקין, ג'יימס נאנלי, דרק וויליאמס ואנטה ז'יז'יץ'. ברצלונה עלתה בחמישייה עם ניק קלאתיס, אלכס אברינס, דאנטה אקסום, ניקולה מירוטיץ' וג'יימס נאג'י בן ה-17.

המשחק נפתח בקצב מהיר מאוד, כיאה למשחק שלא מכריע עבור שתי הקבוצות. מכבי תל אביב עלתה ל-10:12 כששניים מהאמריקאים שלה - ג'יימס נאנלי ודרק וויליאמס - עם 5 נקודות כל אחד. מכבי תל אביב המשיכה לשמור על היתרון ונעלה את הרבע ב-23:27 כשאוואנס עם 7 נקודות ונאנלי ו-וויליאמס עם 8 כל אחד.

מכבי תל אביב המשיכה להיראות מצוין גם ברבע השני כשגם רומן סורקין נכנס מצוין לעניינים ואנג'לו קלויארו. מכבי תל אביב בדרך לניצחון גדול וביתרון 36:45. בארסה הצליחה לצמק ל-45:41, אבל שלשה של ווילבקין החזירה את זה ל-41:48. ווילבקין קלע שלשה נוספת ומירוטיץ' ענה לו עם שלשה משלו וזה 46:51. מכבי תל אביב המשיכה לצלוף וסיימה את המחצית עם 9 מ-12 לשלוש ויתרון 46:57 כשסקוטי ווילבקין קולע שלשה על הבאזר ומגיע כבר ל-11 נקודות, בעוד ג'יימס נאנלי עם 12, קינן אוואנס עם 10 ודרק וויליאמס עם 8.

אלכס אברינס שחקן ברצלונה מול רומן סורקין שחקן מכבי תל אביב. אתר ברצלונה בכדורסל, אתר רשמי
מסוכן מחוץ לקשת. אברינס/אתר רשמי, אתר ברצלונה בכדורסל

בארסה פתחה את הרבע השלישי עם 4:10 כשאברינס מגיע ל-15 נקודות ב-5 מ-7 לשלוש וגם ניק קלאתיס קולע וזה 56:61 צהוב ופסק זמן של אבי אבן. מכבי תל אביב חזרה טוב עם שלשה של נאנלי הלוהט ונקודות של ריינולדס וזה 56:65. ברצלונה הצליחה לחזור לעניינים, אבל שלשה של קיירי תומאס קבעה 68:76 למכבי תל אביב בתום הרבע השלישי.

מכבי תל אביב פתחה את הרבע השלישי נהדר עם 6:15 כשיפתח זיו לוהט וקולע חמש ברציפות שקבעו 74:91 צהוב וגרמו לשרונאס יאסיקביצ'יוס להזעיק פסק זמן. מכאן זה נמשך לגארבג' טיים של כמה דקות כשבארסה כבר שולחת אל המגרש רק את קצה הספסל בעוד סקוטי ווילבקין ממשיך לטחון אותה מחוץ לקשת. אחרי 40 דקות זה 80:104 ענק של מכבי תל אביב בברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully