וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א והפועל כפר סבא הוקירו את זכרם של הנרצחים בפיגוע, אוהדי הקבוצה

עודכן לאחרונה: 8.4.2022 / 12:44

הפועל תל אביב נפרדה מתומר מורד, מפקד בצה"ל ואוהד מסור משער 5, ואילו כפר סבא נפרדה מאיתם מגיני. שני חברי הילדות גדלו יחד, בילו יחד ונרצחו יחד: "המומים וכואבים". אקס ליגת העל שנכח בפיגוע: "ראיתי את המחבל יורה באנשים מטווח של שני מטרים"

תומר מורד,איתם מגיני- נרצחו בפיגוע ברחוב דיזנגוף. אינסטגרם, עיבוד תמונה
תומר מורד,איתם מגיני- נרצחו בפיגוע ברחוב דיזנגוף/עיבוד תמונה, אינסטגרם

הפועל תל אביב והפועל כפר סבא הוקירו היום (שישי) את שכרם של שני הישראלים שנרצחו אמש בפיגוע הירי הקטלני בתל אביב - תומר מורד ואיתם מגיני בני ה-28. השניים, חברי ילדות מכפר סבא, שהו בבר "אילקה", ונהרגו מהירי של המחבל.

היום הודיעה הפועל תל אביב שמורד היה אוהד מסור של הקבוצה, ואילו הפועל כפר סבא נפרדה ממגיני. "משתתפים בצער המשפחות", נכתב מטעם המועדונים, "יהי זכרם ברוך". מורד, שהיה מפקד בצה"ל, היה יושב קבוע בשער 5. הוא היה בן זוג לאריאל, והם היו אמורים לעבור לגור ביחד בקרוב.

מהפועל כפר סבא נמסר: "משפחת הפועל כפר סבא מרכינה ראש. המומים וכואבים את הירצחם של שני תושבי עירנו איתם מגיני, אוהד מסור של הקבוצה, וחברו תומר מורד, שנרצחו הלילה בפיגוע בתל אביב. משתתפים בצערן הכבד של המשפחות ומאחלים החלמה שלמה לכל הנפגעים בפיגוע הרצחני".

חבריהם של הנרצחים בפיגוע: "שניהם היו יחד כל הזמן, טסו לכל מקום יחד, תמיד צחקו, חייכו, הם היו סטודנטים וגרו בתל אביב, אתמול קבעו כל החברים להיפגש בבר. הם לא היו בזמן עבודה, הם עובדים באזור, לא בבר עצמו. לא מאמינים שבסוף גם הלכו יחד".

הכדורגלן עודד אלקיים, ששיחק בעבר בין השאר במכבי חיפה, הפועל חיפה ועירוני קרית שמונה נכח באזור בעת הירי הרצחני ותיאר את מה שראה: "הייתי בכביש ממול ושמעתי יריה, הסתובבתי ואחרי זה הוא ירה עוד פעם. ראיתי אותו יורה באנשים מטווח של שני מטר. אתה רואה את כל הפאב מפוצץ. ראיתי אנשים בורחים לכבישים, נופלים. אזרחים בנשקים שלופים. אתה לא יודע אם זה עוד מחבל, או אנשים שלנו. אחרי כמה דקות באו משטרה ואמבולנסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully