וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מהאכזבות הגדולות אי פעם": בארצות הברית מבקרים את הלייקרס

גל הביקורות בשיאו לאחר ההדחה שחתמה עונה מסויטת: "אפשר לא להצליח בפלייאוף, אבל לא להעפיל אליו? מגוחך". ווגל: "שיחקנו על החיים שלנו, מאוכזבים"

וושינגטון מתאמנת לקראת המשחק נגד שיקגו/הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

עכשיו זה נעול, חתום וסופי: לוס אנג'לס לייקרס לא תשתתף העונה בפלייאוף. קבוצת הכוכבים של לברון ג'יימס, אנתוני דייויס וראסל ווסטברוק נכנעה הלילה (בין שלישי לרביעי) 121:110 לפיניקס, ששברה שיא מועדון עם ניצחונה ה-63 העונה, ובעקבות הניצחון של סן אנטוניו בדנבר הקבוצה מעיר המלאכים איבדה סיכוי אפילו להגיע לטורניר הפלייאין מהמקום העשירי.

ראסל ווסטברוק, שחקן לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
התרסקות. ווסטברוק/רויטרס

הרבה גורמים יש להתרסקות הזו של הלייקרס. השילוב בין ווסטברוק וג'יימס לא נראה טבעי בשום שלב, פציעות של שלושת הכוכבים לא אפשרו להם לייצר כימיה על המגרש והשחקנים המשלימים לא סיפקו את הסחורה. כעת, במקום לחלום על אליפות שנייה בשלוש עונות, קבוצת הכוכבים השאפתנית תסיים את העונה כבר בשבוע הבא כשהיא מושפלת וחבולה.

הלייקרס, שספגו הלילה את ההפסד השביעי ברציפות שלהם, הגיעו למשחק מול הסאנס בידיעה שהפסד שלהם לצד ניצחון של הספרס יחסל את הסיכויים למהפך בקרב על המקום העשירי כבר הלילה. המשחק של הספרס, שהסתיים בניצחון של החבורה של גרג פופוביץ', נגמר במהלך ההתמודדות בין הסאנס ללייקרס, כך שהאורחת הבינה את המשמעות של המשחק.

המאמן פרנק ווגל, שהוביל את הלייקרס לאותה אליפות בבועה ב-2020 וכעת עלול להיות מפוטר בעקבות הכישלון, אמר לאחר ההפסד: "מאוכזב מאוד, עבור האוהדים ועבור הבעלים. זה לא בגלל שלא התאמצנו, עבדנו, השחקנים נלחמו, שיחקנו על החיים שלנו בשבעת המשחקים האחרונים".

בארצות הברית לא ריחמו על הקריסה של הלייקרס. הרכז האגדי אייזיה תומאס אמר: "אחת השנים המאכזבות בתולדות הלייקרס, מבחינת הציפיות בתחילת העונה לעומת המקום שהם סיימו בו. כשיש לך את לברון באחת העונות הטובות בהיסטוריה לגיל שלו, לא היית מצפה שהם יהיו בחוץ, אבל גם במזרח לא ציפו שקבוצה עם קווין דוראנט וקיירי אירווינג תהיה במקום השמיני. זה מראה שהליגה במקום מוזר כרגע".

ברנדן הייוווד, ששיחק לצד לברון ג'יימס ותחת דייויד בלאט בקליבלנד הוסיף: "לא חשבתי שהלייקרס יתמודדו על האליפות, הסגל לא נבנה טוב. שיחקתי עם לברון ואני יודע איזה סוג שחקנים הוא אוהב לצידו. לא חשבתי מעולם שהוא ו-ווסטברוק ישלתלבו ביחד, אין להם מספיק כישרונות צעירים, אך אשקר אם אגיד שחשבתי שהם יסיימו עם מאזן כזה גרוע. חשבתי שהם יהיו קבוצה באזור המקומות 4-6".

שחקן העבר והפרשן קנדריק פרקינס צייץ: "הלייקרס מחוץ לפלייאוף זו אחת האכזבות הגדולות בתולדות ה-NBA. אפשר לא להצליח בפלייאוף, אבל לא להגיע אליו בכלל זה מגוחך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully