וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס "צפויים לפטר את ווגל", וזה עשוי להוביל למשחק כסאות

לפי "בליצ'ר ריפורט", המאמן יסיים את דרכו והמועמדים להחליפו הם סניידר מיוטה וריברס - אך ייתכן שהאחרון יגיע דווקא לג'אז

וושינגטון מתאמנת לקראת המשחק נגד שיקגו/הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

לוס אנג'לס לייקרס צפויה להישאר מחוץ לפלייאין. כבר הלילה (בין שלישי לרביעי) לברון ג'יימס וחבריו יודחו סופית אם יפסידו בחוץ לפיניקס ובמקביל סן אנטוניו תנצח את דנבר, אך גם במקרה של דחיית הקץ, הדחת הקבוצה מעיר המלאכים אמורה להפוך לסופית בימים הקרובים ומי שככל הנראה ישלם את המחיר, שלא במפתיע, הוא המאמן פרנק ווגל - כך לפי ג'ייק פישר מ"בליצ'ר ריפורט".

ווגל, שהוביל את הלייקרס לאליפות ב-2020, יהיה הראשון לתת את הדין על עונת הבלהות של הסגולים-זהובים, ושני השמות שהוזכרו הכי הרבה בדיווחים בארצות הברית כמועמדים לאמן את הקבוצה מלוס אנג'לס הם קווין סניידר ודוק ריברס. אך מעבר לעובדה שהשניים מדריכים כרגע קבוצות בכירות, סניידר ביוטה וריברס בפילדלפיה, ב"בליצ'ר ריפורט" הדגישו כי הדלת ללייקרס היא ממש לא היחידה שעשויה להיפתח בפני אותם מאמנים - וייתכן שנראה סוג של משחק כסאות מתפתח.

סניידר בעצמו לא בדיוק עומד בציפיות שנוצרו מהג'אז בעונה הנוכחית. אשתקד הוא הוביל את הקבוצה לפסגת המערב, אך התרסק בפלייאוף, והעונה צנחו ה"מורמונים" למקום השישי נכון לכתיבת שורות אלו. עם זאת, מאמנה של יוטה סומן כיורש אפשרי לגרג פופוביץ' בסן אנטוניו כשהאחרון יסיים את דרכו בספרס, בין היתר בגלל עברו של סניידר כמאמן קבוצת הבת של סן אנטוניו - אוסטין ספרס - בתחילת הקריירה.

מאמן יוטה ג'אז קווין סניידר. Ronald Cortes, GettyImages
נקשר ללייקרס, אך עשוי להגיע לספרס. סניידר/GettyImages, Ronald Cortes
מאמן לוס אנג'לס קליפרס דוק ריברס. GettyImages
אם ישוחרר מפילי, אולי ינחת ביוטה. ריברס/GettyImages

על פי הדיווח ב"בליצ'ר ריפורט", אם סניידר אכן יעזוב את יוטה, מי שעשוי להחליפו בג'אז הוא אותו ריברס, שלגבי עתידו על הקווים של הסיקסרס עלו סימני שאלה בעיקר מאז שהג'נרל מנג'ר דריל מורי הנחית בקבוצה את ג'יימס הארדן. לאור אותו מהלך, ההערכות הן שמורי מתכנן למנות את מייק ד'אנטוני למאמן פילדלפיה, ובכך להשלים איחוד של הטריו מנהל-מאמן-כוכב שהוביל את יוסטון רוקטס בין השנים 2016-2020.

קשירת שמו של ריברס עם יוטה נובעת מהעובדה שמנכ"ל הג'אז הנוכחי הוא דני איינג', מי שהיה מקבל ההחלטות בבוסטון סלטיקס, אותה אימן ריברס מ-2004 ועד 2013.

בינתיים, העיתונאי שאמס צ'ראניה דיווח כי בפעם השנייה ברציפות הלייקרס יאלצו להסתדר ללא לברון ג'יימס במשחקם הלילה (בין שלישי לרביעי) נגד הקבוצה בעלת המאזן הטוב בליגה - פיניקס סאנס. כזכור, הפגיעה בקרסול שסוחב ג'יימס אילצה אותו לפספס גם את המשחק הקודם, שהסתיים בהפסד ביתי לדנבר. אם הלייקרס יפסידו ובמקביל סן אנטוניו תנצח בדנבר, הזהובים - סגולים יאבדו רשמית את הסיכוי להיכנס לטורניר הפלייאין ויסיימו את העונה כבר בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully