וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמביד: "לא יודע מה עליי לעשות, אם לא אזכה ב-MVP ארגיש ששונאים אותי"

הכוכב סידר לסיקסרס ניצחון בקליבלנד ומקום בפלייאוף עם 44 נקודות ו-17 ריבאונדים: "הסטנדרט לי או לשחקנים מפילדלפיה שונה מהשאר"

וושינגטון מתאמנת לקראת המשחק נגד שיקגו/הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

פילדלפיה סיקסרס הבטיחה הלילה (בין ראשון לשני) את השתתפותה בפלייאוף בפעם החמישית ברציפות, והיא עשתה זאת אחרי ניצחון 108:112 בחוץ על קליבלנד. ג'ואל אמביד, מהמועמדים הבכירים לתואר ה-MVP, עשה לעצמו שירות מעולה במירוץ כשרשם עוד משחק מפלצתי עם 44 נקודות, 17 ריבאונדים וחמש חסימות.

זו הפעם ה-11 העונה שאמביד רושם לפחות 40 נקודות ו-10 משחקים ומאז האיחוד בין ה-NBA ל-ABA בעונת 1976-77, רק שני שחקנים רשמו מספר גבוה יותר של תצוגות כאלה בעונה. מדובר במוזס מאלון וראסל ווסטברוק שעשו זאת 12 פעמים, המשותף לצמד? שניהם גם זכו בתואר ה-MVP באותה העונה.

הסנטר הקמרוני, שרוצה "לנקום" על ההפסד במירוץ לניקולה יוקיץ' אשתקד, התייחס למועמדותו לתואר השחקן המצטיין של העונה, התואר בו עדיין לא זכה בקריירה: "אם אזכה, זה יהיה נהדר. אם לא, אני לא יודע מה אני צריך לעשות. אני ארגיש ששונאים אותי. אני מרגיש שהסטנדרט שמציבים לי או לשחקנים מפילדלפיה הם שונים מכל השאר".

ג'ואל אמביד, דריוס גארלנד, בסיום המשחק סין פילדלפיה לקליבלנד. Jason Miller, GettyImages
רוצה את התואר האישי. אמביד עם גארלנד/GettyImages, Jason Miller

גם מאמנו, דוק ריברס, נתן קרדיט לכוכב שלו על כך שסחב את הקבוצה בחודשים הארוכים בהם בן סימונס לא שהה לצד הקבוצה: "השחקן השני בטיבו בקבוצה היה בחוץ. בפגרת האולסטאר, כשעשינו את הטרייד על ג'יימס הארדן, היינו רחוקים משחק אחד בלבד מהמקום הראשון במזרח".

חברו הטרי בעיר האחווה, ג'יימס הארדן, שיבח: "אני זוכה לצפות בגדולה שלו כל לילה. המספרים ההתקפיים שלו מדברים בעד עצמם. בהגנה הוא היה מאוד אקטיבי. הוא חסם ושינה זריקות, הוא סתם את הצבע וזה היה מפתח עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully