וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט ביקר את שחקני ברוקלין שקלקלו לו את שיא הקריירה: "חסרה משמעת"

אחרי שמופע 55 הנקודות שלו הסתיים בהפסד שמסבך את המצב לקראת הפליי אין, כוכב הנטס נזף: "נראה שאנחנו לא משדרים על אותו גל"

וושינגטון מתאמנת לקראת המשחק נגד שיקגו/הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

לפני פתיחת עונת ה-NBA, סומנו הלייקרס והנטס כמועמדים ללכת עד הסוף. תריצו כמה חודשים קדימה, ותבינו כמה הכל השתבש בדרך: הלייקרס מדורגים במקום ה-11 בלבד במערב ונמצאים בסכנה מוחשית של אי העפלה אפילו לפליי אין, והמצב של הנטס לא הרבה יותר טוב. אחרי ההפסד 122:115 הלילה (בין שבת לראשון) לאטלנטה, ברוקלין ירדה למקום העשירי בלבד במזרח. היא תהיה בוודאות בפליי אין, אבל בוודאות גם לא תשיג את הכרטיס הישיר לפלייאוף וכדי לעמוד בציפיות ולהגיע רחוק בפוסט סיזן, תצטרך לעבור מסלול ארוך ומפרך.

ההפסד הלילה היה עוד נורת אזהרה שממחישה כמה הנטס לא באמת מוכנים לפלייאוף. קווין דוראנט היה בשיאו עם 55 נקודות ו-8 שלשות (שיאי קריירה), אבל גם בתצוגת תכלית כזו, החבורה של סטיב נאש פשוט לא הייתה מספיק טובה.

זה היה הלילה בו הנטס היו אמורים לחגוג את ההצגה של דוראנט, אבל במקומו הם בעיקר מצאו אשמים. "אנחנו עושים עבירות מוקדמות, חוצים את הרף המותר מוקדם מאוד בכל רבע. אנחנו פשוט משחקים בצורה לא ממושמעת", ביקר KD את חבריו באופן גלוי בסיום, וסירב להאשים את השופטים בנתון החריג - אטלנטה הלכה לקו העונשין 49 פעמים וברוקלין 19 בלבד.

קווין דוראנט, ברוקלין נטס. Todd Kirkland, GettyImages
איך הורסים ערב כזה? דוראנט/GettyImages, Todd Kirkland

"הם קלעו 37 פעמים מהעונשין, אנחנו 14, וזה לא בגלל השופטים, אלא בגלל שאנחנו משחקים בצורה אגרסיבית מדי ולא מספיק מבוקרת. הורדנו אותם ל-42 אחוז מהשדה, זה מצוין. הם דייקו ב-31 אחוז בלבד מהשלוש. כל הסטטיסטיקות היו שוויוניות, למעט טור העבירות. ואסור שזה יקרה אם אנחנו רוצים להיות קבוצה מנצחת".

הנטס אמנם חסרו שני שחקני חמישייה (סת' קרי וברוס בראון) ושחקן ספסל בכיר (גוראן דראגיץ'), אבל מלבד דוראנט, כמעט אף אחד לא הופיע. קיירי אירווינג קלע 32, אבל סיים עם 12 מ-32 בלבד מהשדה. למרות ששאר השחקנים "קלקלו" לו את הערב החגיגי, דוראנט טוען שההפסד הזה לא שונה מהפסדים אחרים. "אני לא מודאג, רק כועס בגלל ההפסד", אמר. "אני שמח שהיה לי יום טוב, שקלעתי 8 שלשות, שיא קריירה, אבל הלוואי שזה מסתיים עם ניצחון. נפלנו בפרטים הקטנים. אני תמיד מופיע למשחקים, הזריקות שלי תמיד מגיעות, בדרך כלל גם הקליעות. אבל הדברים הקטנים הם אלה שיכריעו, ובתחום הזה כל הקבוצה צריכה לשדר על אותו גל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully