וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הכישלון: לברון "מנסה לברוח מאחריות", אבל סופג אש גם ממג'יק

הלייקרס בדרך הבטוחה להדחה מוקדמת, והלכלוך מתחיל לצאת: אנשיו של ג'יימס טוענים שהוא לא עמד מאחורי הטרייד על ווסטברוק, אבל מג'יק מצטרף לביקורת של קארים וחושף תמונה אחרת

וושינגטון מתאמנת לקראת המשחק נגד שיקגו/הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

הפלייאוף בפתח, ונראה שהימים האחרונים של העונה הסדירה של ה-NBA מוקדשים בעיקר לביקורת כלפי מי שלא יהיו שם. פרויקט הכוכבים בלוס אנג'לס בראשות לברון ג'יימס ואנתוני דייויס ניצב במוקד, כשהלייקרס נשארו עם סיכוי קלוש לעלות לפליי אין וקרובים מתמיד לסיום מוקדם מאוד של העונה.

ללייקרס, שמדורגים במקום ה-11 במערב ורחוקים שני משחקים מסן אנטוניו המדורגת עשירית, היו גם נסיבות מקלות. הפציעות ההולכות וחוזרות של אנתוני דייויס מנעו מהקבוצה לבנות כימיה ופגעו משמעותית באיכות של הסגל. אבל גם ההסברים הללו נתפסים כתירוצים, ואת AD זה מרתיח.

"מה לעזאזל אתם רוצים ממני? כשאני לא משחק, זה בעייתי. כשאני כן משחק, גם זו בעיה", אמר דייויס בריאיון ל"לוס אנג'לס טיימס". "בשנה שעברה כשלא שיחקתי בגלל פציעות, אמרו שויתרתי על הקבוצה. כשעליתי לשחק עם כאבים ונפצעתי שוב, חיפשו אשמים ושאלו מי אישר לי לשחק. בסופו של יום, אני חייב לעשות את מה שהכי טוב עבורי ועבור הגוף שלי. זו נקודת המוצא. אני לא מוטרד ממה שאומרים או חושבים עליי, כי כל מי שמבקר אותי מעולם לא דרך על פרקט ולא שיחק כדורסל מקצועני. מי ששיחק כדורסל, בטוח מבין שלא מדובר בפציעות שחוזרים מהם בקלות".

אנתוני דייויס, לוס אנג'לס לייקרס. Tim Nwachukwu, GettyImages
נמאס לו מהביקורות מ"אנשים שמעולם לא דרכו על פרקט". דייויס/GettyImages, Tim Nwachukwu

אבל האצבע האשימה ממשיכה להיות מכוונת כלפי השחקנים, ובמיוחד כלפי לברון ג'יימס. אחרי שקארים עבדול ג'באר ביקר את ג'יימס (והתנצל בהמשך), אפילו מג'יק ג'ונסון שידוע כמי שמתבטא באופן זהיר מאוד, שלח חיצים.

"האשמה העיקרית שהוא צריך לקחת על עצמו קשורה להחלטות לפני תחילת העונה. יש לו חלק גדול בכך שדמאר דרוזן הגיע לבולס ולא ללייקרס", סיפר מג'יק, "דרוזן רצה לשחק בלייקרס, הסוכן שלו אמר לי את זה באופן אישי, וכשהתקשרתי ללייקרס כדי לספר להם, הסבירו לי שלברון כבר נמצא בשיחות אינטנסיביות עם ראסל ווסטברוק. ווסטברוק הגיע ללייקרס במקום דרוזן בעיקר בגלל לברון".

עוד בוואלה!

"העולם רוצה לראות אותנו מפסידים": לילה מתסכל נוסף ללייקרס

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס, ראסל ווסטברוק, לוס אנג'לס לייקרס. Kevork Djansezian, GettyImages
מי באמת לקח את ההחלטה? לברון עם ווסטברוק/GettyImages, Kevork Djansezian

לברון, כך נראה, מנסה להסיר מעצמו חלק מהאחריות למצב של הלייקרס - או כך לפחות טוען ריאן רוסילו מ"דה רינגר". לדבריו של רוסילו, מקורביו של ג'יימס מנסים לקדם בימים האחרונים נרטיב לפיו לברון לא צידד בטרייד על ווסטברוק, שכביכול "הונחת" לקבוצה ללא ידיעתו.

"מאחורי הקלעים, האנשים של לברון מנסים לשכתב את ההיסטוריה. הם יודעים שהעונה הזו היא כישלון טוטאלי של הלייקרס, ומנסים לקדם את האג'נדה שלברון לא באמת רצה את ראס. אבל ברור שזה שקר. הוא היה בסוד העניינים מההתחלה ועד הסוף. יש רק אמת אחת, גם הוא מנסה להתחמק מאחריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully