וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריץ של נהגת נסקאר איים על חיי בן זוגה: "צא מהעיר לפני השקיעה"

הכוכבת העולה היילי דיגן שיתפה בעמוד היוטיוב שלה כי נפלה קורבן להטרדות מצד מעריץ חולני שטען כי שניהם "נשמות תאומות"

רמות ההערצה להן זוכים וזוכות ספורטאים מכל הענפים עשויות להגיע מעבר לגבול הנורמלי, ולפעמים להגיע לסיכון של ממש. נהגת המירוצים היילי דיגן, שמוגדת ככוכבת עולה של עולם הנסקאר נאלצה להתמודד עם איומים מפורשים על חייו של בן זוגה צ'ייס קייבר, גם הוא נהג במירוצי נסקאר.

נהגת המירוצים בת ה-20 העלתה אתמול (שני) לעמוד היוטיוב שלה סרטון בו גוללה את השתלשלות האירועים: "חזרתי הבייתה גיליתי שהשאירו לי פתק בו הכותב הצהיר על האהבה אליי וטען שאני והוא נשמות תאומות". החל מאותו רגע, טוענת דיגן היא החלה לקבל מבול של הטרדות שגרמו לה אפילו לבטל את השתתפותה במירוץ בו הייתה אמור ליטול חלק בשבוע שעבר.

דיגן השמיעה הקלטות של אותו אדם מאיים על בן זוגה: "אני נשבע באלוהים המזו**ן שאם לא תצא מדרום קרוליינה לפני שקיעת השמש אתה תראה את הפרצוף שלי, שיהיה האחרון שתראה בעיניים שלך. אני מבטיח לך את זה". דיגן שיתפה בסרטון כי המשטרה כבר מעורבת וכי בני הזוג הגבירו את האבטחה סביב ביתם.

קייבר, הבן זוג המותקף, פנה לאותו סטוקר בסרטון הוידאו שהעלתה דיגן: "אם אתה רואה את זה, בבקשה - אני לא מאיים או עושה משהו כזה. אני רק אומר: זה נגמר. זה לא אמיתי. בבקשה תעזוב את זה ותשחרר".

  • עוד באותו נושא:
  • נסקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully