וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשידור חי: כדורסלנית העבר התבדחה ב-ESPN על "אורך איבר המין"

בתכנית 'המופע של בירד וטרואסי' הציגו שחקניות ה-WNBA לשעבר הומור לא שגרתי כשהתבדחו על שם הקבוצה סאות' קרוליינה גיימקוקס. זה הפך ויראלי

ערוץ ESPN ידוע בתוכן הספורט האיכותי שהציג לצופיו בארצות הברית וברחבי העולם לאורך השנים. עם זאת, לא כל התוכן מוצג בהכרח בצורה ממלכתית, ואפילו רחוק מכך. כדורסלניות העבר דיאנה טרואסי וסו בירד העבירו בשידור חי את משחקי ההכרעה של טורניר המכללות, ובמהלך הפרשנות שלהן נשמעו לא אחת בדיחות בעלות משמעות כפולה שקשורות ל... איבר המין הגברי.

שתי שחקניות ה-WNBA לשעבר שוחחו על קבוצת המכללות סאות' קרוליינה גיימקוקס, כאשר כינויה של הקבוצה הוא תרנגולים, אך משמעותו היא גם, ובכן, ז*ן.

"אנחנו רואים שהאורך של הקוקס ממש עוזר להן ונותן להן יתרון", הייתה אחת מהערותיה טרואסי כשחברותיה מנסות להסתיר את צחוקן. "זהו משחק של אינצ'ים, פשוט תשאלו את הקוקס", הייתה התבדחות נוספת מצד כדורסלנית העבר.

התכנית שנקראת "המופע של בירד וטרואסי" היא תכנית די פופולרית ב-ESPN ולרוב כוללת תובנות והסברים על כדורסל, וכפי שראינו - גם התבדחויות שלא בדיוק שכיחות בתכניות ספורט סטנדרטיות. בין השאר התארחו בתכנית לברון ג'יימס, ביל וולטון, מייגן ראפינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully