וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין לו בושה: למה ניק קיריוס החליט להשתתף ברולאן גארוס?

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 12:38

הטניסאי האוסטרלי, שכינה את הגרנד סלאם היוקרתי "זבל שצריך להוריד מהסבב", החליט לחזור לצרפת. למה? "כי חברה שלי מתה לראות את פריז, אז אמרתי טוב, כבר אשתתף בטורניר"

תקציר גמר מיאמי: קרלוס אלקראס - קספר רוד/ספורט1

ניק קיריוס ממשיך להגיד ולעשות מה שבא לו. הטניסאי האוסטרלי היה מעורב לאורך הקריירה שלו בלא מעט פרשיות על המגרש, עם התפרצויות וצעקות והתנהגות שלא הולמת את הג'נטלמניות המסורתית של הענף, וכעת הוא מוסיף עוד אמירה אופיינית.

בעבר קיריוס כינה את הרולאן גארוס כ"זבל". לדבריו, "צריך להוריד את רולאן גארוס מהלו"ז השנתי! זה חתיכת הזבל הכי גדולה שראיתי אי פעם". המשפט הזה נאמר על ידיו בנובמבר 2021, כשהוא הצהיר שלא ישתתף יותר בטורניר הגרנד סלאם היוקרתי שבבירת צרפת. ואכן, הוא לא שיחק ארבע פעמים ברציפות בטורניר היוקרתי.

אבל כעת, כשהאוסטרלי משחק את טורניר החימר היחיד שלו העונה ביוסטון, קיריוס הפתיע והודיע שהוא כן חוזר לרולאן גארוס, אבל בשנה הבאה. למה? ובכן, לא מסיבות מקצועיות.

"בשנה הבאה אני אסע לפריז, אשחק ברולאן גארוס, אחזור אחרי ארבע שנים", אמר בריאיון, וכשהמראיינת המופתעת שאלה מדוע, ענה: "חברה שלי רוצה לראות את פריז, אז אמרתי טוב, כבר אשחק בטורניר". אז למה לא השנה? "כי כבר החלטנו לחזור הביתה לאוסטרליה, הכי כיף בבית, מתגעגעים לבית, אז ניסע בשנה הבאה". בת זוגו היא קוסטין האטזי, 21, בלוגרית מקומית ובעלת עסק לעיצוב, הם ביחד מספר חודשים - ומה לא עושים בשביל הזוגיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully