וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס חוזר מדלקת בשריר הלב: "היה מעצבן לא להיות עם הקבוצה"

מגן באיירן מינכן עשוי לשחק לראשונה מאז פגרת החורף במפגש נגד ויאריאל ברבע גמר ליגת האלופות (רביעי, 22:00). נאגלסמן מודאג מערעור פרייבורג: "הם לא היו מבקיעים פעמיים בשניות בודדות"

רבע הגמר - משחק ראשוןהסתיים06/04/2022
ויאריאל
  • גרונוולד (8)
0
    באיירן מינכן
    תקציר: פרייבורג - באיירן מינכן 4:1/ספורט1

    משחקי רבע גמר ליגת האלופות יימשכו מחר (רביעי) עם שני מפגשים, כאשר בספרד תארח מחזיקת הליגה האירופית את באיירן מינכן. הצוללת הצהובה רוצה להדהים מעצמה נוספת אחרי שהפתיעה את יובנטוס בשמינית הגמר, בעוד הבווארים רוצים לשוב לחצי הגמר אחרי שאשתקד נעצרו על ידי פריז סן ז'רמן בשמונה האחרונות.

    אלפונסו דייויס, שחקן באיירן מינכן. Sebastian Widmann, GettyImages
    חוזר אחרי היעדרות ממושכת. דייויס/GettyImages, Sebastian Widmann

    הבשורות הגדולות מבחינת הבווארים לקראת המשחק באו מכיוונו של אלפונסו דייויס, שיצטרף לסגל לראשונה אחרי למעלה מארבעה חודשים. כזכור, לאחר שאובחן כחיובי לקורונה נמצאה דלקת בשריר הלב של המגן השמאלי הקנדי, ולאור זאת בבאיירן נקטו באמצעי זהירות והשביתו אותו מכלל פעילות ספורטיבית. מחר בספרד, לראשונה מאז פגרת החורף, הוא אמור לקבל דקות.

    "היה קשה לשמוע על הבעיה בלב, אבל הצוות הרפואי בבאיירן נהד", אמר דייויס, "לא להיות עם הקבוצה ועם נבחרת קנדה על המגרש היה מעצבן, אבל ידעתי שהבריאות שלי לפני הכל". גם מאמנו יוליאן נאגלסמן התייחס לקאמבק: "הבדיקה האחרונה של דייויס הייתה טובה אז הוא יכול לשחק מההתחלה, אבל נחליט על כך במהלך היום. כבר חשבתי לתת לו לפתוח".

    יוליאן נאגלסמן מאמן באיירן מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
    מודאג מהערעור של פרייבורג. נאגלסמן/GettyImages, Alexander Hassenstein

    שני שחקנים שייעדרו אצל הבווארים הם אריק צ'ופו מוטינג החיובי לקורונה וקורנטן טוליסו, שנפצע במחזור הליגה האחרון. את מקומו של הצרפתי צפוי לתפוס לאון גורצקה, שחזר בעצמו לאחרונה מפציעה ממושכת. למעשה, נאגלסמן אישר כי פרט לשלוש עמדות, הוא כבר החליט מי יפתחו בספרד: "עדיין לא החלטתי בין לירוי סאנה וסרג' גנאברי. ויאריאל קבוצה טובה, אין לה מה להפסיד ואסור לנו לזלזל בהם".

    בגרמניה עדיין עוסקים בסערת המשחק בין באיירן מינכן לפרייבורג בשבת, אז למשך 17 שניות היו על המגרש 12 שחקנים של הבווארים. פרייבורג הגישה תלונה, ואם היא תתקבל, ההפסד 4:1 יהפוך לניצחון 0:2 טכני. "לא מופתע מהערעור שלהם, אבל אני אישית לא הייתי עושה את זה", אמר נאגלסמן "זה לא שהם היו מבקיעים שני שערים בשניות הבודדות הללו. בניגוד למנכ"ל אוליבר קאן, אני לא רגוע לגבי זה".

    הרכבי הקבוצות

    הרכבים משוערים:

    ויאריאל: חרונימו רולי, חואן פוית, ראול אלביול, פאו טורס, אלפונסו פדראסה, אטיין קאפו, דני פארחו, ג'ובאני לו סלסו, ירמי פינו, ארנאוט דנג'ומה, ג'רארד מורנו.

    באיירן מינכן: מנואל נוייר, בנז'מן פבאר, ניקלאס זולה, דאיו אופמקאנו, לוקאס הרננדז, יוזואה קימיש, לאון גורצקה, קינגסלי קומאן, תומאס מולר, לירוי סאנה, רוברט לבנדובסקי.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully